دبیرکل حزب اعتماد ملی:

گوش مردم از وعده‌های مسئولین پر است/ رئیسی گوش شنوا برای شنیدن انتقادات دارد/ پیشنهاداتی برای بهبود شرایط کشور مطرح شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۵:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۵۷۲۰۹
گوش مردم از وعده‌های مسئولین پر است/ رئیسی گوش شنوا برای شنیدن انتقادات دارد/ پیشنهاداتی برای بهبود شرایط کشور مطرح شد
دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: آقای رئیسی در قوه قضاییه هم نشان داد ارتباط با رسانه برایش بسیار حائز اهمیت است و روحیه انتقاد پذیری هم دارد.

«الیاس حضرتی»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم و دبیرکل حزب اعتماد ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با "دیدار فعالان رسانهای اصلاح‌طلب با رئیس جمهور" گفت: این نشست صمیمانه به دور از هر گونه تجملات و تشریفات به مدت 3 ساعت به ریاست آقای رئیسی با جمعی از فعالان اصلاح طلب برگزار شد. در این دیدار هر یک از اعضا دیدگاه ها، انتقادات، پیشنهادات و تحلیلی از وضع کنونی کشور ارائه کردند. همه افراد به اتفاق سفرهای آقای رئیسی به استان ها و رفتار مردمی و حضور مردمی ایشان را تحسین کرده و پیشنهاداتی برای بهبود شرایط کشور مطرح کردند. 

او ادامه داد: آقای رئیسی با روحیه مشورت پذیری که دارد با حوصله و صبر و با گوش شنوا پای صحبت تک تک مهمانان نشست. آقای رئیسی با روحیه مصمم و انگیزه ای که دارد در امید آفرینی در جامعه، نقش مفید و موثری را می تواند ایفا کند. او در قوه قضائیه هم نشان داد ارتباط با رسانه برایش بسیار حائز اهمیت است و روحیه انتقاد پذیری هم دارد. 

دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان این جمله که برگزاری چنین نشست هایی از سوی رئیس جمهور قابل تقدیر و تشکر است، گفت: آقای رئیسی به‌رغم مشغله بسیاری که دارد، برای شنیدن دیدگاه گروه‌های مختلف و منتقدین گوش شنوا و حوصله قابل تحسینی دارد. امید اجتماعی و اعتماد عمومی به حاکمیت مهم‌ترین و گرانمایه‌ترین سرمایه هر مملکت و نظام سیاسی و هر ملتی است. باتوجه به اینکه اوضاع اعتماد عمومی به حاکمیت و امید اجتماعی متاسفانه نگران‌کننده است، پس ضرورت دارد مسوولان نسبت ‌به بهبود این امر مهم اقدام کنند. در عصر حاضر  نقش رسانه‌ها و عمق نفوذ و گستره اثرگذاری آنها بیانگر توجه مضاعف به رسانه است. رسانه‌ها و  مطبوعات می توانند با نقد منصفانه و عالمانه زمینه‌ ساز اصلاحات و بهبود اوضاع شوند. رسانه ها می‌توانند همواره در جایگاه بازوی نظارتی جامعه نقش خود را در میان دولت و ملت به خوبی ایفا کرده و با بیان مطالبات و خواسته‌های افکار عمومی حاکمیت را در مسیر انجام وظایفش که همان خدمت به مردم و حل مشکلات است، یاری کنند.

حضرتی با بیان این جمله که "کاسه صبر ملت لبریز و در آستانه سرریز شدن است" افزود: امروز گوش مردم از وعده‌های مسئولین پر است و تنها عمل و اقدامات موثر مسوولان دولت است که به آرامش فضای عمومی در کشور یاری خواهد رساند. امروز کشور درگیر مشکلات قدیمی است که از گذشته‌ها روی هم انباشته شده است. باید در این شرایط صادقانه، صریح و دقیق با ملت سخن گفته شود.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز