نماینده مردم سمنان در مجلس:

واحدهای تولیدی بی‌شماری به دلیل سهل انگاری‌ها در استان سمنان راکد مانده است/ آزادراه حرم به حرم به کندی پیش می‌رود

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۵:۲۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۵۷۲۴۸
واحدهای تولیدی بی‌شماری به دلیل سهل انگاری‌ها در استان سمنان راکد مانده است/ آزادراه حرم به حرم به کندی پیش می‌رود
نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: در استان سمنان واحدهای تولیدی بی‌شماری به دلیل سهل انگاری ها و سوء مدیریت ها معطل مانده و راکد است.

«عباس گلرو»، نماینده مردم سمنان در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با "سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای دولت سیزدهم به استان سمنان" گفت: سفرهای آقای رئیس جمهور به استان ها در حقیقت دو فایده اساسی دارد یک بعد، معنوی کار است که در روحیه مردم تاثیر بسیار مستقیم و اساسی خواهد گذاشت و مردم را امیدوار می کند. وقتی رئیس جمهور در کنار مردم قرار بگیرد و پای درد دلهای مردم بنشیند و در بطن جامعه حضور پیدا کند و مشکلات را از نزدیک ببیند و لمس کند از لحاظ بُعد معنوی و روانی، تاثیرات بسیار مثبت اجتماعی خواهد داشت. 

او در ادامه بیان کرد: در بحث بُعد مادی باید به اثرگذاری در منافع مردم و پیشبرد پروژه ها و طرح های معطل مانده اشاره کرد. آقای رئیس جمهور با حضور خود در استان‌ها و دستوراتی که می دهند بسیاری از معضلات در استان‌ها را رفع می‌کنند. دستورات رئیس‌جمهور نافذ است و وزرا مکلف می‌شوند مصوبات سفرها را سریعا پیگیری کنند. سفرهای رئیس جمهور پرخیر و برکت است. 

عباس گلرو با اشاره به سفر اخیر اعضای دولت به سمنان مطرح کرد: در سفر اخیر آقای رئیس جمهور به سمنان، در حوزه های مختلف تامین آب شرب و صنعت و کشاورزی که مشکلات عدیده ای در استان وجود دارد تدابیر خوبی اتخاذ شد. همچنین در بحث نهاده های دامی و در حوزه های دامپروری و کشاورزی و در حوزه صنعت تصمیمات خوبی گرفته شد. در استان سمنان واحدهای تولیدی بی‌شماری به دلیل سهل انگاری ها و سوء مدیریت ها معطل مانده و راکد است، استان سمنان در حوزه گردشگری ظرفیت های خوبی دارد، در حوزه راه و شهرسازی استان سمنان یکی از طولانی ترین راه ها و کریدور غرب به شرق را دارد که متاسفانه کیفیت ندارد. آزادراه حرم به حرم در استان به کندی پیش می رود، همچنین کریدور شمال به جنوب سمنان نواقصی دارد با حضور دولت برنامه های خوبی برای حل این مشکلات ارائه شد. 

او در  پایان افزود: با حضور اعضای دولت در استان سمنان، وزرا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند. مصوبات دولت در سفر به سمنان، اتفاقات خوبی را به ارمغان می آورد. پروژه های نیمه تمام استان سمنان به دستور آقای رئیسی گره گشایی شد و مقرر شد همه معضلات پیگیری شوند. 

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز