فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروهای فرامنطقه‌ای برای رزمایش به خلیج خوک‌ها بروند/ هر جا صلاح باشد رزمایش انجام می‌دهیم

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۰:۴۱:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۸۰۶۴
نیروهای فرامنطقه‌ای برای رزمایش به خلیج خوک‌ها بروند/ هر جا صلاح باشد رزمایش انجام می‌دهیم
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حق مسلم خود می‌دانیم هر جایی که صلاح باشد، رزمایش‌های خودمان را انجام دهیم و نیروهای فرامنطقه‌ای اگر می‌خواهند رزمایشی برگزار کنند، همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند، بروند خلیج خوک‌ها رزمایش برگزار کنند.

به گزارش برنا از ستاد تبلیغات رزمایش، سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی قدرتمند پدافند هوایی ارتش یکی از چهار نیروی شرکت کننده در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران است که توانست در کنار سایر نیروها به خوبی ماموریت‌های محوله را انجام دهد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به‌کارگیری سامانه‌های تولید داخل را از ویژگی‌های بارز رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش دانست و تاکید کرد: همه سامانه‌هایی که در این رزمایش به‌کار بردیم در حوزه کشف و شناسایی، سامانه‌های راداری، جنگالی و سامانه‌های درگیری و ...، بومی و تولید داخل هستند که در لبه فناوری روز جهان قرار دارند.

صباحی‌فرد گفت: با خواست خداوند متعال نیروهای شرکت کننده در این رزمایش توانستند به تمامی وظایف محوله عمل کنند و بسیار خوش بدرخشند.

وی برگزاری رزمایش را حق مسلم ایران دانست و گفت: حق مسلم خودمان می‌دانیم در دریای عمان، خلیج‌فارس و هر جایی که صلاح باشد، رزمایش‌های خودمان را انجام دهیم و نیروهای فرامنطقه‌ای اگر می‌خواهند رزمایشی برگزار کنند، همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند، بروند و در خلیج خوک‌ها رزمایش برگزار کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش استفاده گسترده از پهپادهای رزمی و شناسایی را از دیگر ویژگی‌های رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش دانست و اضافه کرد: ما از انواع پهپادها در این رزمایش استفاده کردیم که از آن جمله می‌توان به پهپادهای رزمی اشاره کرد که قابلیت درگیری با پرنده‌های با سرنشین و بدون سرنشین دشمن را دارند و این پرنده‌ها از قابلیت‌های بسیاری برخوردار هستند که در هر میدانی حاضر شوند پرنده‌های دشمن را متواری خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز