معاون پارلمانی رئیس جمهور:

برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تحول گرا است

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۸۲۷۵
برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تحول گرا است
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با توجه به معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش قبل از ظهر امروز از سوی رئیس جمهور گفت: دکتر «مسعود فیاضی» سوابق ارزشمندی در آموزش و پرورش دارد و برنامه های وی با هدف ایجاد تحول در ساختار نظام آموزشی کشور تنظیم شده است.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حسینی افزود: مطابق  روال مجلس بزودی برنامه های پیشنهادی و سوابق کاری و تحصیلی گزینه پیشنهادی تصدی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون آموزش مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 
معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: آموزش و پرورش جایگاه والایی در نظام اسلامی دارد که با توجه به دانش و تجارب ارزنده که دکتر فیاضی دارد از عهده این مهم بر می آید و آقای رئیس جمهور بر همین مبنا ایشان را انتخاب  کرده اند که سیاست های کلی نظام و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اجرایی و تحول لازم را بوجود آورد. 
حسینی همچنین افزود:
وزیر پیشنهادی تحصیل کرده حوزه و دانشگاه است و سالها سابقه تدریس و مدیریت آموزشی دارند و در زمینه تدوین محتوای آموزشی و تولیدات کمک آموزشی صاحب نظر و تجربه هستند. 
حسینی افزود : مسائل آموزش و پرورش از جمله مباحث آموزشی و محتوایی و نرم افزاری و نیز معیشت و جایگاه معلمان از اولویت های دولت سیزدهم است و امیدوارم پس از بررسی کارسناسی برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون و رای قاطع نمایندگان در صحن علنی،  کار خود را برای اجرای برنامه های دولت آغاز نماید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز