پشت‌پرده‌های ترور نافرجام الکاظمی

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۷:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۹۱۷۴
پشت‌پرده‌های ترور نافرجام الکاظمی
«قیس الخزعلی» رهبر گروه «عصائب اهل الحق» در عراق معتقد است که سوء قصد به جان «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق توسط رژیم صهیونیستی و با هماهنگی آمریکا انجام گرفت.

به گزارش برنا الخزعلی امروز (چهارشنبه) در گفت وگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی «الجزیره» اعلام کرد که به فرضیه دست داشتن طرف ثالث در این اقدام تروریستی اعتقاد دارد.

وی در عین حال اتهامات نسبت داده شده به گروه های عراقی در این تلاش تروریستی علیه نخست وزیر عراق را مردود دانست و گفت: ما بر همین اساس خواستار انجام یک تحقیق مستند، فنی و دقیق جهت شناسایی و یافتن سرنخ های این اقدام تروریستی هستیم .

الخزعلی خاطرنشان کرد: هدف قرار گرفتن محل سکونت نخست وزیر عراق به معنای هدف قرار گرفتن ساختار سیاسی و دولت این کشور است.
الخزعلی در ارتباط با انتخابات مجلس نمایندگان (پارلمان) برگزار شده در 10 اکتبر (18 مهر ماه ) نیز گفت: نتایج غیرمنطقی انتخابات، ما را وامی دارد تا این گونه تصور کنیم که انتخابات به گونه ای برنامه ریزی شده تا جریان خاصی با فاصله و تفاوت زیادی بر دیگر جریان ها در عراق پیش بیفتد.
«مصطفی کاظمی» یکشنبه گذشته از یک اقدام تروریستی انجام گرفته توسط سه پهپاد بمب گذاری شده، جان سالم بدر برد. در جریان این حمله دو پهپاد سرنگون شد، ولی سومین آنها در محل سکونت نخست وزیر در بغداد سقوط کرد. در این حادثه شماری از محافظان شخصی نخست وزیر عراق مجروح شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز