رییس مجلس یمن:

جنایات سعودی علیه یمن متوقف شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۹۵۰۳
جنایات سعودی علیه یمن متوقف شود
رییس مجلس یمن با ارسال نامه‌ای به روسای پارلمان های کشورهای عربی و اسلامی خواستار پایان دادن جنایات آل سعود علیه کشورش شد.

به گزارش برنا به نقل  از شبکه المسیره یمن ، «یحیی علی الراعی»  در این پیام با تشریح آخرین تحولات ایجاد شده در یمن، کشورهای عربی و سطح بین الملل از روسای پارلمان‌های کشورهای عربی و اسلامی خواست تا برای پایان دادن به تجاوزات وحشیانه عربستان و امارات علیه یمن و محاصره ظالمانه تحمیل شده به یمن که از هفت سال پیش آغاز شده است، تلاش کنند.  

وی با یادآوری اینکه یمن در معرض هزاران حمله هوایی از سوی ائتلاف آمریکایی، سعودی و اماراتی قرار گرفته است، ادامه داد: در زمانی که قتل عام و جنایات  جنگی علیه فرزندان یمن از سوی ائتلاف آمریکایی، سعودی - اماراتی انجام می‌شود، هیچ صدایی برای محکومیت و مخالفت با این جنایات از سوی اعراب شنیده نمی‌شود در حالی که دنیا برای دفاع یمن از حاکمیت، امنیت و ثبات خود در برابر انبوه حملات و اشغالگران قیام می‌کند و آرام نمی‌گیرد. 

رییس مجلس نمایندگان یمن در این نامه همچنین خواستار محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین و حرکت در جهت پایان دادن به تجاوزات وحشیانه عربستان و امارات علیه یمن و محاصره ظالمانه هفت‌ساله این کشور شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز