مدیر کل امور اتباع وزارت کشور:

ساماندهی اتباع خارجی با مشارکت دستگاه‌های ذیربط امکانپذیر است

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۸:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۹۶۳۱
ساماندهی اتباع خارجی با مشارکت دستگاه‌های ذیربط امکانپذیر است
دستیار وزیر و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور خواستار کنترل و نظارت بیشتر در مبادی مرزی شد و گفت: ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی و رفع مشکلات موجود صرفا از طریق همفکری، هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط امکانپذیر است.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مهدی محمودی در سفر به استان آذربایجان غربی ضمن بازدید از نقاط مرزی، مهمانشهرها و اردوگاه‌ها، درباره مسائل و مشکلات استان درخصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی و جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز به کشور تبادل نظر کرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ضمن حضور در جلسه شورای تامین شهرستان‌ها، به موضوعاتی مانند ورود و خروج و طرد اتباع خارجی در نقاط مشترک مرزی با کشورهای همسایه از جمله ترکیه و همچنین شناسایی کمبودها و نواقص موجود استان پرداخت و گفت: ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی و رفع مشکلات موجود صرفا از طریق همفکری، هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط امکانپذیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی مسیر ترانزیت اتباع خارجی به کشور ترکیه و کشورهای اروپایی است، خواستار کنترل و نظارت بیشتر در مبادی مرزی شد.

محمودی همچنین از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری آذربایجان غربی بازدید و در گفت و گو با کارکنان آن اداره کل رهنمودهای لازم را برای ارائه خدمات بهتر به اتباع و مهاجرین خارجی مطرح کرد.

نظر شما