ثبت سالروز دیدار شمس و مولانا در فهرست بزرگداشت های یونسکو

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۹۷۷۵
ثبت سالروز دیدار شمس و مولانا در فهرست بزرگداشت های یونسکو
ریس فراکسیون راهبردی در مجلس شورای اسلامی، از ثبت هشتصدمین سالروز دیدار شمس و مولانا در فهرست بزرگداشت های یونسکو خبر داد.

به گزارش برنا، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز و رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، از ثبت هشتصدمین سالروز دیدار شمس و مولانا در فهرست بزرگداشت های یونسکو خبر داد. 

میرتاج الدینی با تبریک ثبت هشتصدمین سالگرد دیدار شمس ومولانا در فهرست بزرگداشت های یونسکو گفت: هشتصدمین سالروز دیدار شمس و مولانا در فهرست بزرگداشت های یونسکو در سال 2022 و 2023 روز پنجشنبه در مجمع یونسکو به ثبت رسید و این اتفاق بزرگی است. 

وی ادامه داد: این مهم، اتفاق بزرگی برای شهر تبریز محسوب می شود و همه باید از این ظرفیت به وجود آمده به سود تاریخ و فرهنگ و اقتصاد شهر تبریز استفاده کنیم. 

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از تلاش دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران و همه همکاران این سازمان برای ثبت هشتصدمین سالروز دیدار شمس و مولانا در فهرست بزرگداشت های یونسکو تشکر می کنم و امیدوارم این مسیر ادامه یابد. 

میرتاج الدینی اظهار کرد: همه باید با همراهی از این اتفاق بزرگ حمایت کنیم و برای بهره برداری هرچه بیشتر از ثبت دیدار شمس تبریزی و مولانا به عنوان دو مشاهیر ایرانی و معرفی بیش از پیش فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی به جهانیان کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز