آمریکا مدعی شد؛

به دنبال بازگشت دوباره به برجام هستیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۶۰۰۶۲
به دنبال بازگشت دوباره به برجام هستیم
کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا که در پاریس به سر می برد، با بیان این ادعا که واشنگتن به دنبال بازگشت دوباره برجام است، اظهار امیدواری کرد که مذاکرات سازنده باشد.

به گزارش برنا، کامالا هریس روز جمعه در نشستی خبری در پاریس که برای دیدار با امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه، در پی تیره شدن روابط میان آمریکا و فرانسه بسر می برد، افزود  که جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در خصوص برجام موضع روشنی داشته است.
وی مدعی شد که  ما به دنبال بازگشت دوباره به برجام و در انتظار مذاکرات هستیم. امیدواریم و پیش بینی می کنیم این مذاکرات سازنده باشد و با متحدان خود در این خصوص همسو هستیم.
قرار است دور جدید مذاکرات میان ایران و ۱+۴ در وین اتریش هشتم آذرماه (۲۹ نوامبر) برای لغو تحریم های غیرقانونی و بازگشت آمریکا به برجام انجام برگزار شود.

معاون بایدن همچنین درباره تحولات در مرز بلاروس و لهستان گفت: ما بسیار نگران تحولات مرز بلاروس و لهستان هستیم و از نزدیک به آن توجه می کنیم.
وی تصریح کرد که حکومت بلاروس درگیر یک فعالیت بسیار نگران کننده بوده  و این مساله ای است که من با امانوئل ماکرون رییس جمهری فرانسه هم صحبت کردم.
معاون رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: رهبران جهان نظاره گر تحولات مرز بلاروس و لهستان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز