نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس در گفتگو با برنا:

فیاضی چالش‌های آموزش و پرورش را حل می‌کند/ وزیر پیشنهادی به موضوع رتبه‌بندی معلمان و سند تحول بنیادین اشراف دارد

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۰۸۴۵
فیاضی چالش‌های آموزش و پرورش را حل می‌کند/ وزیر پیشنهادی به موضوع رتبه‌بندی معلمان و سند تحول بنیادین اشراف دارد
نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اشراف بسیار خوبی به موضوع رتبه‌بندی معلمان و سند تحول بنیادین دارد و برای نمایندگان هم بسیار مهم است که رتبه‌بندی معلمان و سند تحول بنیادین به طور دقیق اجرایی شود.

"حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی"، نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ما برنامه‌ها و سوابق مسعود فیاضی را مورد بررسی قرار دادیم که نشان می‌دهد وی شناخت بسیار خوبی نسبت به آموزش و پرورش دارد.

او ادامه داد: برنامه‌های فیاضی نشان دهنده آن است که وی همه چالش‌های آموزش و پرورش را به خوبی احصا کرده است و راهکارهای مناسبی برای رفع این مشکلات دارد.

میرتاج‌الدینی افزود: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اشراف بسیار خوبی به موضوع رتبه‌بندی معلمان و سند تحول بنیادین دارد و برای نمایندگان هم بسیار مهم است که رتبه‌بندی معلمان و سند تحول بنیادین به طور دقیق اجرایی شود.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی  اضافه کرد: فیاضی برنامه‌های جدی برای رفع مشکل کمبود معلم دارد و معتقد به کیفی‌سازی تعلیم و تربیت است و راهکارهای مختلفی را برای ارتقای سطح تربیت و آموزش در مدارس ارائه داده است.

میرتاج‌الدینی در پایان با بیان اینکه "وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سوابق زیادی دارد و بخش قابل توجهی از سوابق وی مربوط به کارهای پژوهشی و آموزشی بوده است" گفت: امروز چند کمیسیون تخصصی مجلس، فراکسیون روحانیت و فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس با مسعود فیاضی جلسه دارند و قطعا نمایندگان سوالاتی از وی دارند و نحوه پاسخگویی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تاثیر زیادی در آرای نمایندگان در روز رأی اعتماد دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز