باقری بنابی:

توسعه کشور با آموزش و پرورش است

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۱۷۲۹
توسعه کشور با آموزش و پرورش است
نماینده مردم بناب گفت: توسعه کشور با آموزش و پرورش است و بنده معتقدم با انتخاب فیاضی تحولی که آقای رئیسی از آن صحبت می‌کند، شکل نخواهد گرفت چرا که وزیر پیشنهادی حتی یک روز هم مدیر نبوده که ببینیم آیا مدیر تحول‌گر است یا خیر تا بتواند با استناد به آن در آموزش و پرورش هم تحول ایجاد کند.

به گزارش برنا، «محمد باقری بنابی» نماینده مردم بناب در جلسه علنی امروز مجلس در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: به عنوان فردی مستقل معتقدم جناحی‌بازی پدر کشور را درآورده است اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری یک اصولگرای اصلاح طلب هستم که معتقدم می‌توانیم با تأکید بر اصول خودمان روش‌ها را اصلاح کنیم. به یقین باید دنبال حجت شرعی در رابطه با رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی باشیم. حتماً آقای رئیسی برای معرفی آقای فیاضی به چنین حجتی رسیده‌اند اما نمایندگان نیز باید به حجت شرعی برسیم تا بتوانیم به ایشان رأی دهیم.

او ادامه داد: نزدیک به یک میلیون نفر معلم در آموزش و پرورش با تحصیلات عالیه وجود دارد، حال سوال این است که آقای رئیسی آیا در میان این یک میلیون نفر کسی مانند آقای فیاضی پیدا نشد این در حالی است که زمانی از آموزش و پرورش، مدیر برمی‌خیزید و در واقع وزیر و مدیرپرور بود اما اکنون بعد از 40 سال به این نتیجه رسیده‌ایم که از بین یک میلیون نفر نمی‌توان یک نفر را به عنوان وزیر انتخاب کرد تا سکانداری این مجموعه را بر دست گیرد. فیاضی حتی یک روز هم مدیر یک مدرسه نبوده و حتی مدیرعامل نیز نبوده است. به یقین این انتخاب معلمان را دلسرد خواهد کرد و توهین و دهن کجی به آموزش و پرورش می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: توسعه کشور با آموزش و پرورش است و بنده معتقدم با انتخاب فیاضی تحولی که آقای رئیسی از آن صحبت می‌کند، شکل نخواهد گرفت چرا که وزیر پیشنهادی حتی یک روز هم مدیر نبوده که ببینیم آیا مدیر تحول‌گر است یا خیر تا بتواند با استناد به آن در آموزش و پرورش هم تحول ایجاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز