تشریح برنامه های سفر رئیس جمهور به استان زنجان

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۹:۵۸:۱۹
کد خبر: ۱۲۶۲۱۳۷
سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به جلسه هماهنگی سفر استانی آیت الله رییسی به زنجان که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد گفت: پس از هماهنگی با ۲۵ دستگاه مختلف برنامه‌های آقای رئیسی در این سفر به تصویب رسید که بخشی از آن‌ها از پیش تعیین شده و بخشی سرزده خواهد بود.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مرتضوی تصریح کرد: برنامه‌ها در حوزه‌های زیربنایی مثل صنعت و معدن، بهداشت و درمان، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و در حوزه‌های آب، خاک و کشاورزی و همچنین اشتغال خواهد بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور مصوبات این سفر را چند دسته خواند و گفت: بخشی پروژه‌های نیمه تمام است که نیاز به تامین و تزریق منابع دارد و در این گونه موارد تلاش می‌شود ظرف دو الی سه سال پروژه‌ها با در نظر گرفتن در بودجه ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و بعضا ۱۴۰۳ تامین اعتبار شود.

مرتضوی ادامه داد: برخی دیگر پروژه‌های اشتغالزایی و صنعتی بزرگ است که نیاز به منابع بانکی دارد که در همین راستا با بانک‌های عامل به توافق رسیدیم که برای صنعتی درشت مقیاس تسهیلات موردنظر تامین شود.

وی افزود: در بخش اشتغال‌های کوچک و زودبازده هم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد کارآفرینی امید برنامه ریزی کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص حوزه مسکن که به حوزه شهری و روستایی تفکیک شده است گفت: در بخش مسکن شهری عمدتا بخش خصوصی به همراه وزارت راه و شهرسازی عهده دار خواهند بود و در بخش مسکن روستایی هم بنیاد مسکن و نهاد‌های امدادی مثل کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام کار را در دست خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز