قالیباف:

باید در سختی‌ها کنار مردم باشیم و مشکلات آنها را حل و فصل کنیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۸:۰۷:۰۶
کد خبر: ۱۲۶۲۲۰۷
باید در سختی‌ها کنار مردم باشیم و مشکلات آنها را حل و فصل کنیم
رییس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز حماسه و ایثار گفت: در دوران دفاع مقدس مردم ایستادند و عزت و افتخار آفریدند و امروز این ما هستیم که باید در سختی‌ها در کنار آنها باشیم و مشکلات آنها را حل و فصل کنیم.

به گزارش برنا، «محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و پیش از دستور جلسه در سخنانی با گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: در چنین روزی مردان و زنان شهر سوسنگرد مقابل تانک‌های رژیم بعثی در دشت آزادگان ایستادند و جنگیدند و یاد همه شهدا و رزمندگان خطه خوزستان را گرامی می‌داریم.

وی افزود: همچنین روز گذشته  ۲۵ آبان ماه مصادف بود با روز حماسه و ایثار و از روزهای به یادماندنی در استان اصفهان و شهر اصفهان که در یک روز ۳۷۰ شهید در این شهر تشییع شد. همزمان هم بیش از هزار نفر به جبهه اعزام شدند که اینها از افتخارات و جانفشانی‌های این ملت است.

قالیباف با تاکید بر اینکه همه نمایندگان و مسوولان باید به چنین روزی توجه کنند، خاطرنشان کرد: اینکه در روز خون و شهادت این مردم مخصوصا مستضعفین ایستادند و عزت و افتخار آفریدند و خون دادند، امروز ما هستیم که باید در سختی‌ها در کنار آنها باشیم و مشکلات آنها را حل و فصل کنیم.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز