اقدام جالب رئیس جمهور در زنجان/ ببینید

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۲۹۴۲
اقدام جالب رئیس جمهور در زنجان/ ببینید
رئیس جمهور در جریان سفر به زنجان طی اقدامی جالب با حضور در یکی از محلات حاشیه ای این استان، به منزل یک هموطن زنجانی رفت و از نزدیک با آنها به گفت و گو پرداخت و جویای مشکلات آنها شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، سید ابراهیم رئیسی با ترمیم رابطه دولت با مردم در راستای احیای امید آفرینی، تاکنون توانسته است موفق عمل کند و امید و اشتیاق را در میان جامعه افزایش دهد. مردم از سفر های استانی رئیس جمهور و در دسترس بودن او خشنود هستند و نسبت به حل مشکلات خود امیدوار شده اند. واکنش های مردم به سفر های استانی رئیس جمهور روحیه اعضای دولت را چندین برابر افزایش داده است و به نوعی مسئولان استانی را کار آمد تر کرده تا برای مرتفع کردن مشکلات مردم عزم خود را جزم کنند. 

در همین راستا رئیسی در جریان سفر به زنجان طی اقدامی جالب با حضور در یکی از محلات حاشیه ای این استان، به منزل یک هموطن زنجانی رفت و از نزدیک با آنها به گفت و گو پرداخت و جویای مشکلات آنها شد. 

زن سالمندی که رئیس جمهور در منزل او حضور پیدا کرده بود در مقابل دوربین صدا و سیما و دربیان مشکلات زندگی اش این چنین گفت: پسرم در بازار مشغول به کار است، مشکل مغز و اعصاب دارد و برای درمان او هیچ پولی نداریم. رئیس جمهور از استان دار زنجان خواستار شد تا  مشکل این زن را مورد پیگیری قرار دهد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما که  پرسید آیا از دیدن رئیس جمهور خوشحال هستید؟ گفت: خیلی زیاد، حاضرم جان ام را فدای رئیس جمهور کنم. 

این صحبت ها نشان از ان دارد که مردم دولت را از خود میدانند و امیدوار شده اند که دولتی بر سر کار آمده که با درد مردم آشناست و رنج آنها را احساس میکند و با مشکلات آنها غریبه نیست.

 

 

4

2

3

5

1

6

8

7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز