توهین جنجالی ترامپ علیه رهبر اقلیت سنا

۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۳:۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۳۰۵۰
توهین جنجالی ترامپ علیه رهبر اقلیت سنا
رئیس جمهوری سابق آمریکا، رهبر اقلیت سنا را به خاطر اجازه تصویب دادن به طرح دو حزبی زیرساخت‌های رئیس جمهوری کنونی این کشور به ارزش ۱.۲ تریلیون دلار به باد انتقاد گرفت و به جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان و سنا هشدار داد تا علیه بخش دوم این برنامه بودجه رای دهند.

به گزارش برنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جمهوری‌خواه سابق آمریکا در بیانیه‌ای از میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا انتقاد کرد و وی را یک "کلاغ پیر از کار افتاده" خواند.

ترامپ گفت: هزینه واقعی این طرح بیش از دو تریلیون دلار است؛ اما فاجعه بزرگتر در  نسخه بعدی و بسیار بزرگتر "توافق جدید سبز" که به گفته برخی‌ هزینه آن پنج تریلیون دلار خواهد بود، رخ می‌دهد. بی‌کفایتی مک کانل باعث همه این اتفاقات شده است.

وی مدعی شد تعدادی از سناتورهای جمهوری خواه ممکن است به بسته بزرگ‌تر کمک اجتماعی ۱.۷۵ تریلیون دلاری موسوم به لایحه "بازگشت بهتر" رای مثبت دهند.

ترامپ همچنین از تصمیم مک کانل برای تمدید دو ماهه محدودیت بدهی در ماه اکتبر که به دموکرات‌ها اجازه داد تا دست به کار شوند و این لایحه زیرساختی را تصویب کنند، انتقاد کرد؛ لایحه‌ای که ترامپ آن را فاجعه‌ای برای آمریکا می‌داند و آن را با "توافق جدید سبز" مقایسه می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز