رئیس کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با برتا:

برخی از نمایندگان نگاه سیاسی به دولت دارند/ عده‌ای از نمایندگان می‌خواهند دولت را تضعیف کنند

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۵:۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۳۲۵۲
برخی از نمایندگان نگاه سیاسی به دولت دارند/ عده‌ای از نمایندگان می‌خواهند دولت را تضعیف کنند
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: برخی از نمایندگان مجلس نگاه سیاسی به دولت دارند و می خواهند دولت را تضعیف کنند که تعدادشان هم اندک است.

«موسی غضنفر آبادی»، رئیس کمیسیون قضایی و نماینده مردم بم در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با عملکرد دولت با توجه به شرایطی که کشور با آن مواجهه است، گفت: سید ابراهیم رییسی دولت را در شرایط سختی به دست گرفت، اما دولت تمام توان خود را بکار گرفت و اکنون از لحاظ بودجه‌ای، سیاسی و بین المللی روند امیدوار کننده‌ای را شاهد هستیم. سیر روند فعالیت های دولت خیلی امیدوار کننده است. 

او گفت: حضور رییس جمهور و اعضای دولت در بین مردم، شهرستان ها و استان ها امید و اعتماد مردم را بازسازی کرده و مردم دلخوش شده اند که دولت واقف به مشکلات و گرفتاری های آنها است. انشاالله خداوند کمک کند تا تلاش های دولت در بحث حل مشکلات اقتصادی و درآمدی به نتیجه بنشیند و شاهد یک گشایش خوبی در زندگی مردم باشیم. 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس مطرح کرد: طبق سیاست دولت سیزدهم، رشد توسعه اقتصادی خود را نباید به خارج گره بزنیم، فعالیت های درونی کشور ظرفیت های بالایی دارد، باید این ظرفیت ها را تقویت کنیم؛ می‌بایست سرمایه گذاران خودمان را تقویت کنیم و تسهیلات در اختیار آنها قرار بدهیم. اگر اشتغال و تولید را رونق بدهیم خیلی از مشکلات حل می شود. وعده ها و شعارهای دولت قابل تحقق است.

او در خصوص انتقاد برخی از نمایندگان در مورد عملکرد دولت گفت: مجلس به دولت بدبین نیست. مجلس با برخی از تذکرات دولت را کمک می کند، بنای ما تعامل با دولت است. برخی از نمایندگان مجلس نگاه سیاسی به دولت دارند و می خواهند دولت را تضعیف کنند که تعدادشان هم اندک است. 

غضنفرآبادی در پایان افزود: این را احتمال می دهم که این موضوع در مجلس کلید خورده باشد اما کلیت مجلس از دولت حمایت می کند و کلیت مجلس می داند که در آغاز یک کار دشوار و سخت انتظارات بیش از اندازه از دولت، عقلائی نیست.

انتهای پیام/4

نظر شما