انصارالله تروریستی خواندن حماس توسط انگلیس را محکوم کرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۳۳۹۶
انصارالله تروریستی خواندن حماس توسط انگلیس را محکوم کرد
«محمد علی الحوثی» یکی از رهبران «جنبش انصارالله» قرار گرفتن نام «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس) در فهرست گروه های تروریستی از سوی دولت انگلستان را محکوم کرد.

به گزارش برنا، الحوثی امروز (شنبه) در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: ما معرفی «حماس» به عنوان یک سازمان تروریستی را محکوم می کنیم، هر چند این اقدام از سوی انگلیس که خود بنیانگذار اشغالگری است، موضوع عجیب و جدیدی نیست.

وی افزود: همزمان شدن این اقدام انگلیس با سالروز معاهده جنایت آمیز «بالفور» نشان داد که لندن همچنان در حال ادامه دادن به سیاست خود مبنی بر ظلم و ستم در حق قربانیان و حمایت از رژیم صهیونیستی جنایتکار بسر می برد.

الحوثی ادامه داد: ما یقین داریم که اقدام سیاسی لندن بر عزم و اراده حماس و هوادارانش جهت ادامه راه آزادسازی قدس و تمام سرزمین فلسطین، خواهد افزود.

«پریتی پتل» وزیر کشور انگلیس پیشتر اعلام کرده بود که «اقدامات لازم جهت تحریم جنبش حماس در انگلستان اتخاذ شده است» .

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر مدعی شد: حماس از توان تروریستی قابل توجهی برخوردار است که به عنوان مثال می توان از دستیابی این گروه به زرداخانه گسترده و پیشرفته تسلیحات و مراکز آموزش تروریست ها یاد کرد.

بر اساس اقدام یاد شده در صورت به تصویب رسیدن درخواست دولت انگلیس مبنی بر قرار دادن نام حماس در گروههای تروریستی در پارلمان این کشور، هر شخصی که عضویت وی در حماس و یا حمایتش از این جنبش به اثبات برسد، به حداکثر ۱۴ سال زندان محکوم خواهد شد.

بدین ترتیب انگلیس که عامل همه مشکلات خاورمیانه به دلیل سیاستهای استعماری قرون گذشته این کشور محسوب می شود، با این اقدام بار دیگر خاطره اقدامات جنایتکارانه در جهان را زنده کرده و راه و روش آمریکا و اتحادیه اروپا در برخورد با گروههای مقاومت را در پیش خواهد گرفت.

«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از همتای انگلیسی خود «بوریس جانسون» بخاطر اتخاذ چنین اقدامی تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز