وزیر کشور عنوان کرد

روحیه مردمی، انقلابی و خودشکوفایی راز ماندگاری بسیج است

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۵۰۸۹
روحیه مردمی، انقلابی و خودشکوفایی راز ماندگاری بسیج است
وزیر کشور، روحیه مردمی، انقلابی و خودشکوفایی را راز ماندگاری بسیج توصیف کرد و نوشت: ایران بیش از هر دوران تاریخی به همدلی، هم افزایی و تلاش واحد برای عبور از تنگناهای تحریمی و مشکلات معیشتی و اقتصادی نیاز دارد و این مهم در گرو یکدلی و بسیج امکانات و منابع کشور است.

به گزارش برنا، از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در پیامی با تبریک هفته بسیج به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، بسیجیان انقلابی و عزیز کشور، بسیج را نماد اقتدار ملی، بصیرت، آگاهی، اخلاص و ایثار در کشور عنوان کرد و نوشت: این نیروهای ارزشمند و خدوم که روزگاری با لباس رزم به دفاع جانانه و قهرمانانه از خاک میهن عزیز ایران اسلامی در برابر دشمن بعثی صدام پرداختند و با دلاوری و شجاعتی مثالزدنی برگ زرینی را در تاریخ مقاومت این سرزمین رقم زدند.

وزیر کشور عنوان کرد: بسیج امروز هم با همان انگیزه و ایمان درونی در آوردگاه جنگ فرهنگی و روانی دشمن، مبارزه با بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمن کمر همت بسته‌ و به سهم خود نقش‌آفرینی موثری در دفاع و پایداری کشور در طول تاریخ چهار دهه‌ای انقلاب شکوهمند اسلامی ایفا کرده‌ است.

وحیدی در این پیام خاطرنشان کرد: وقتی سخن از بسیج است تداعی‌گر این موضوع به ذهن و اندیشه آدمی است که کار و تولید و پیشرفت کشور نیازمند بسیج واقعی و حرکت از درون و رهایی از وابستگی و اتکای به بیرون است. راز بقا و ماندگاری بسیج در داشتن روحیه مردمی، انقلابی و خودشکوفایی است.

وزیر کشور تصریح کرد: تجربه مبارزه با بیماری کرونا در طی دو سال اخیر کارآمدی و اثرگذاری نهاد ارزشمند بسیج را در تقویت خدمات‌رسانی به مردم به صورت مشخص تر در طرح شهید سلیمانی و غربالگری بیماران کرونایی نشان داد و امید بر این است که این تجربه موفق در سایه توجهات به بیانات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا، بتواند افق‌هایی جدید در راستای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بگشاید.

وحیدی یادآور شد: ایران عزیز اسلامی بیش از هر دوران تاریخی به همدلی، هم افزایی و تلاش واحد برای عبور از تنگناهای تحریمی و مشکلات معیشتی و اقتصادی نیاز دارد و این مهم در گرو یکدلی و بسیج امکانات و منابع کشور است.

وی در این پیام با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان انقلابی، جان برکف و مبارز در سراسر کشور و به خصوص در مجموعه ستاد و صف وزارت کشور، آرزوی صحت و سلامتی و توفیقات الهی در مسیر تعالی اسلام و کشور و خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز