فرمانده نیرو هوایی ارتش:

تفکر بسیجی جریانی پویا و ناجی کشور از بحران‌های عمیق است

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۲۶۶۱۸۹
تفکر بسیجی جریانی پویا و ناجی کشور از بحران‌های عمیق است
فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی بسیج را بزرگترین سرمشق مکتب عاشورا توصیف کرد و نوشت: تفکر بسیجی جریانی پویا و زاینده‌ است که سال‌هاست ناجی کشور از بحران‌های عمیق بوده است.

به گزارش برنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، سرتیپ خلبان حمید واحدی روز جمعه در پیامی به مناسبت هفته بسیج افزود: فرارسیدن سالروز تاسیس شجره طیبه‌ای که از رود جاری انقلاب و اندیشه عاشورایی امام آسمان کشیده امت، سیراب شده و محصول شیرین همدلی، هم‌افزایی، ایستادگی و هویت جهادی به بار آورده است را به همه بسیجیان این سرزمین پاک و مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌گویم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: تفکر بسیجی سال‌هاست ناجی کشور از بحران‌های عمیق شده و نهال نوپایی که در سال‌های اول انقلاب اسلامی و پیش از آغاز جنگ تحمیلی در تفکر جامعه ایران و ادبیات سیاسی و اجتماعی کشور عزیزمان غرس شد، اینک با ریشه‌یازی در اندیشه آزادگان جهان نه تنها از گزند ایام مصون مانده، بلکه به عنوان تفکری اثرگذار در کشورهای مقاومت با همدل کردن مردم شریف و تشکیل بسیج‌های مردمی به جریانی پویا و زاینده تبدیل شده است، تفکری که از همان ابتدا به عنوان بزرگ‌ترین سرمشق مکتب عاشورا، تمایزی میان پیر و جوان، زن و مرد و ... قائل نبوده و مشی و سلوک برادری و برابری در بسیج مستضعفان تجلی پیدا کرده است.

نصیری در این پیام تبریک خاطرنشان کرد: رجای واثق دارم در گام دوم انقلاب اسلامی، این مدرسه عشق در توسعه پایدار کشور و حرکت به سمت ساخت تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرین خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما