سخنگوی دولت:

مجاهدت بهروز فردوس ستودنی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۶۶۸۹
مجاهدت بهروز فردوس ستودنی است
سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: پویایی اقتصاد مقاومتی، تامین معاش خانواده‌های ایرانی به طور مستقیم و غیرمستقیم، خودکفایی ملی، ترویج عملی گفتمان "ما می‌توانیم" و تقویت احساس عزت ملی از جمله ارزش‌هایی است که بهروز فردوس به آن‌ها اهتمام می‌ورزند و این مجاهدت ستودنی است.

به گزارش برنا، علی بهادری جهرمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: مرگ پایان نیک‌نامی‌ها نیست خوش‌نامان همیشه در اذهان ملت‌ها مانا هستند. مهندس بهروز فردوس هم یکی از همین خوش‌نامان است.

بهادری جهرمی افزود: کارآفرینی و تولید شغل آن هم در شرایط دشوار اقتصادی، همچون جهادی است که فعالان عرصه اقتصادی آن را سرلوحه اموراتشان قرار داده‌اند و از این مسیر به ایران و ایرانی خدمات بسیاری ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: پویایی اقتصاد مقاومتی، تامین معاش خانواده‌های ایرانی به طور مستقیم و غیرمستقیم، خودکفایی ملی، ترویج عملی گفتمان "ما می‌توانیم" و تقویت احساس عزت ملی از جمله ارزش‌هایی است که مهندس فردوس و سایر کارآفرینان در طول عمر پربرکت خود به آن‌ها اهتمام می‌ورزند این مجاهدت‌ها ستودنی است.

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت خاطر نشان کرد: درگذشت کارآفرینان نمونه اگرچه موجب تالم و تاثر است اما نتایج کوشش‌های صنعت‌گران و دغدغه‌مندان عرصه اقتصاد پابرجا، نام آن‌ها در تارک صنعت و پیشرفت ایران ماندگار و سرلوحه اقدامات فراوان دیگری است که ایران را هر روز آبادتر از قبل خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز