دیدار افسران موساد با فرمانده مزدوران اماراتی/ توطئه جدید رژیم صهیونیستی علیه یمن در راه است

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۵:۳۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۶۸۳۷
دیدار افسران موساد با فرمانده مزدوران اماراتی/ توطئه جدید رژیم صهیونیستی علیه یمن در راه است
منابع خبری یمنی روز شنبه گزارش دادند، یکی از افسران نیروهای وابسته به امارات متحده عربی در یمن با افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در شرم الشیخ مصر دیدار کرده است.

به گزارش برنا از تارنمای البوابه الخبری یمن، طارق عفاش فرمانده نیروهای وابسته به امارات متحده عربی در ساحل غربی یمن با افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در شرم الشیخ دیدار داشته است.

بر اساس این گزارش، عفاش قصد دارد تا دولت عبد ربه منصورهادی رییس جمهوری فراری یمن را سرنگون کند و خود دولت جدیدی که از حمایت امارات و رژیم صهیونیستی برخوردار است به روی کار آورد.

این گزارش می‌افزاید، سفر عفاش به شرم الشیخ در حالی صورت گرفته که حدود دو هفته پیش نیز تعدادی از افسران موساد وارد شهر ساحلی «المخا» یمن شدند و با وی نشست‌هایی برگزار کردند.

رسانه یمنی در گزارش خود آورده است: این نشست‌ها با هدف تامین منافع رژیم صهیونیستی در آب‌های دریای سرخ و فراهم سازی مقدمات تحقق رویای دیرین صهیونیست‌ها برای حضور در باب المندب صورت گرفته است و صهیونیست‌ها امیدوارند که از طریق امارات بتوانند به این هدف برسند.

این در حالی است که پیش‌تر نیز رسانه‌های یمنی از حضور صهیونیست‌ها در جزیره سقطری و وجود پایگاه‌های این رژیم در این منطقه گزارش داده بودند.

مقام‌های دولت نجات ملی یمن نیز در گذشته از نقش رژیم صهیونیستی به ویژه نقش حمایت‌های اطلاعاتی این رژیم در جنگ یمن پرده برداشته بود.

عربستان از فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی و عربی و با کمک آمریکا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد.  

بر اثر این تجاوز، تاکنون هزاران یمنی کشته شده‌اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما