رسانه سعودی دست به تحریف سخنان رئیس جمهور درباره آب زد

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۴:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۷۲۱۹
رسانه سعودی دست به تحریف سخنان رئیس جمهور درباره آب زد
شبکه سعودی ایران اینترنشنال امروز و در ادامه خط ایجاد آشوب دست به تحریف سخنان رییس جمهور در اجلاس اکو زد.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، شبکه فارسی زبان وابسته به رژیم سعودی با هماهنگی رژیم صهیونیستی با هزینه‌های سنگین به وسیله بزرگ نشان دادن مشکلات و دروغ پراکنی به دنبال بحران سازی و ایجاد ناامیدی و آشوب در ایران است. شبکه سعودی ایران اینترنشنال امروز و در ادامه خط ایجاد آشوب دست به تحریف سخنان رییس جمهور در اجلاس اکو زد.

اکو یک سازمان اقتصادی است که با مشارکت ایران و ترکیه و پاکستان تاسیس شده است؛ نشست های سران اکو هر دو سال یکبار و به میزبانی کشورهای عضو برگزار میشود در همین راستا پانزدهمین اجلاس سران اکو به میزبانی ترکمنستان در یک شنبه هفتم آذر ماه آغاز شد، رئیسی برای شرکت در این اجلاس شنبه شب به ترکمنستان سفر و روز یکشنبه در عشق آباد دیدارهایی را با روسای جمهور کشورهای عضو داشت و در ظهر همان روز به سخنرانی در این اجلاس پرداخت.

رئیسی در سخنرانی خود موضوعات مهمی که دغدغه تمام کشورهای منطقه محسوب می‌شود را بیان کرد اما این رسانه لندن نشین که تحت حمایت کامل سعودی‌ها قرار دارد به تحریف بخشی از صحبت های رئیس جمهور ایران روی آورد. رئیسی در این اجلاسیه با اشاره به پروژه انتقال آب بیان کرد: «علاقمند هستیم پروژه‌های انتقال آب به کشورهای متقاضی از جمله جمهوری اسلامی ایران در دستور کار سازمان اکو قرار گیرد» واضح است این جمله به جدی بودن بحران آب در خاورمیانه اشاره دارد و به این مفهوم است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان متقاضی انتقال آب درخواست همکاری کشورهای عضو را دارد، اما این رسانه تعبیر نادرست و غرض ورزانه خود را به انتشار رساند و اینگونه نوشت که ایران آماده صادرات آب به کشورهای عضو اکو است. 

photo_2021-11-28_16-46-50

این رسانه ضد انقلاب بار‌ها و بار‌ها سعی در منحرف کردن افکار عمومی در ایران را داشته است و همواره با هدف التهاب آفرینی در ایران از هر فرصتی استفاده کرده تا موجبات ایجاد یک بحران در کشور را فراهم آورد. در روزهای اخیر هم با خصومت ورزی های مستمر سعی در ایجاد التهاب در کشور را داشت تا با بمباران افکار عمومی بتواند مطالبه به حق مردم در موضوع آب را به حاشیه ببرد و جو را ملتهب کند و یا به تعبیری از این آب گل آلود برای منافع کشورهایی که برای این شبکه سرمایه گذاری های هنگف می‌کنند را تامین کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز