عضو حزب کارگزاران در گفت‌وگو با برنا

کارگزاران خود را برای انتخابات مجلس آماده می‌کند/ همتی و جهانگیری در جلسات حزب حاضر نمی‌شوند

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۰۵:۳۴:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۷۳۰۴
کارگزاران خود را برای انتخابات مجلس آماده می‌کند/ همتی و جهانگیری در جلسات حزب حاضر نمی‌شوند
عضو حزب کارگزاران سازندگی عنوان کرد: اخیرا آقای همتی و جهانگیری به جلسات حزب کارگراران نیامده اند. آنها عضو حزب هستند ولی عضو شورای مرکزی نیستند. در آخرین انتخاباتی که در کنگره حزب برگزار شد آنها داوطلب حضور در بین اعضای شورای مرکزی حزب نبودند

"محمود علیزاده طباطبایی"، عضو حزب کارگزاران سازندگی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با حضور انتخاباتی جهانگیری و همتی در کارگزاران گفت: آقای جهانگیری زمانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران و مورد قبول حزب اتحاد ملت و تقریبا کاندیدای مورد اتفاق اصلاح طلبان بود. صلاحیت ایشان رد شد. بعد از ایشان آقای هاشمی بود و او رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران بود و اگر صلاحیت ایشان تایید می شد شاید ما می توانستیم با سایر گروه‌های اصلاح‌طلب به توافق برسیم. وقتی این افراد رد شدند ما دیگر کاندیدایی نداشتیم. حزب ما از ابتدای تشکیل با نظام همراه است و علی رغم همه نامهربانی‌ها ما در انتخابات شرکت می‌کنیم و این مشی کارگزارانی‌ها است.

وی افزود: از بین کاندیداهای موجود در ۱۴۰۰ تنها کسی که به تفکر ما نزدیک بود همتی بود و از این جهت از ایشان حمایت کردیم. حزب کارگزاران در حکومت جایی ندارد و از این رو نمی‌تواند برای کاندیداهای اصلی خود برنامه داشته باشد. آقای همتی عضو کارگزاران است و مورد همت همه ما بود. امروز حزب خود را برای انتخابات مجلس آماده می کند.

علیزاده طباطبایی در پایان گفت: آقای همتی و جهانگیری به جلسات نیامده‌اند. آنها عضو حزب هستند ولی عضو شورای مرکزی نیستند. در آخرین انتخاباتی که در کنگره حزب برگزار شد آنها داوطلب حضور در بین اعضای شورای مرکزی حزب نبودند. جلسات حزب در حقیقت جلسات اعضای شورای مرکزی است و اعضا در این جلسات شرکت نمی‌کنند البته شاید بعضا اعضا برای همفکری و تبادل نظر دعوت شوند در مجموع کنگره سالانه حزب تشکیل می شود حزب تشکیلات مرکزی و استانی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز