دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین:

جمعیت روستایی در زمان طاغوت شهروند حساب نمی شدند

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۷۴۷۰
جمعیت روستایی در زمان طاغوت شهروند حساب نمی شدند
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، هدف ایران را مذاکره برای حصول نتیجه و رفع همه تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: اروپا باید تکلیف خود را معلوم کند، می‌خواهد تحت زورگویی آمریکا باشد و منافع کوتاه مدت را فدای منافع بلندمدت کند و با کشوری که زیر تعهد خود می‌زند می‌خواهد چه کند؟

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، محمدرضا باهنر در پاسخ به پرسشی درباره دور جدید مذاکرات هسته‌ای، گفت: ایران در موضوع هسته‌ای به تعهدات خود عمل کرده است و این موضوع را مجامع بین‌المللی تایید کرده‌اند ولی تحریم‌ها از سوی آمریکا تشدید شد.  

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: هدف جمهوری اسلامی فقط مذاکره نیست بلکه مذاکره برای حصول نتیجه و رفع همه تحریم‌ها است. بنابراین موافق مذاکره بدون نتیجه نیستیم.

باهنر افزود: با بازگشت تحریم‌ها، ایران از تعهدات هسته‌ای خود عقب‌نشینی کرد. بنابراین ایران در چارچوب حفظ عزت و مصلحت و منافع ملی در مذاکره حاضر شده است.

وی با تاکید بر رفع همه تحریم‌ها علیه کشورمان و فشار این تحریم‌ها در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، یادآور شد: اروپا باید تکلیف خود را معلوم کند. می‌خواهد تحت زورگویی آمریکا باشد و منافع کوتاه مدت را فدای منافع بلندمدت کند و با کشوری که زیر تعهد خود می‌زند می‌خواهد چه کند؟

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به مراسم بزرگداشت شهید مدرس و قدردانی از زحمات این نماینده مردم در ادوار گذشته، هفته بسیج را تبریک گفت و افزود: بسیج یار مخلص خدا و امید و پشتیبان ملت ایران است. حضرت امام (ره) پیش از حمله ارتش بعث صدام در سال ۵۸ فرمان تاسیس بسیج را صادر کردند که نشان از دوراندیشی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی بود.

باهنر، بسیج را مکتب دانست و عنوان‌کرد: بسیج مختص سن خاصی نیست اما واژه بسیج تداعی جوانان است و با بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری همخوانی دارد. امیدواریم روحیه بسیجی را در خود پرورش دهیم.

وی افزود: من قبلا هم اشاره کرده ام، دولت ها و نمایندگان مسئولان قبل از خود را مقصر می دانند و این غلط است. نظام جمهوری اسلامی در سال ۹۷ کارنامه ای از عملکرد خود را تبیین کرد و تحویل داد.

باهنر اضافه کرد: قدم های سنگین و معجزه آسایی پس از انقلاب برداشته شده اما مطالبات مردم جلوتر از امکانات کشور است و ما همیشه باید برای شنیدن این مطالبات گوش شنوا داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: با همه این اوصاف رژیم طاغوت قابل قیاس نیست و از ظلم های این رژیم تا سالها می توان صحبت کرد چرا که جمعیت روستایی در زمان طاغوت شهروند کشور محسوب نمی شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز