نماینده مجلس در گفت و گو با برنا:

سخنان "مخبر" در اجلاس شانگهای بازتاب خوبی در میان اعضای این سازمان داشت

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۷۷۰۳
سخنان مخبر در اجلاس شانگهای بازتاب خوبی در میان اعضای این سازمان داشت
موسوی گفت:سخنان معاون اول رئیس جمهور در اجلاس شانگهای درباره افغانستان و سایر موارد بازتاب خوبی در میان سران این سازمان به دنبال داشت.

«حجت الاسلام سید کاظم‌ موسوی» نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو‌ با خبرنگار برنا، با اشاره به سخنان و مواضع صریح و روشن معاون اول رئیس جمهوری در بیستمین نشست شورای نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای درخصوص مسأله افغانستان، تاکید کرد: سخنان دکتر مخبر این پیام واحد را به داخل افغانستان و جامعه بین المللی داد که همسایگان افغانستان، از حاکمیت دولتی فراگیر با مشارکت همه گروه های قومی در آن کشور حمایت می کنند. 

 موسوی با اشاره به ویژگی های شخصیتی معاون اول رئیس جمهور که همواره و در همه عرصه ها دلسوز و خادم مردم است، افزود: این ویژگیهای شخصیتی و  درخشان معاون اول رئیس جمهور در سخنرانی  شورای نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای و در زمینه مسایل کشور افغانستان هم ظهور و بروز یافت.

وی افزود: سخنان معاون اول رئیس جمهور در اجلاس شانگهای درباره افغانستان و سایر موارد بازتاب خوبی در میان سران این سازمان به دنبال داشت تا با همکاری سایر کشورهای عضو این سازمان و در راستای وحدت و یکدست شدن افغانستان و با تشکیل دولتی فراگیر آینده ای روشن برای مردم و کشور دوست و همسایه افغانستان رقم خورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز