پژمانفر در گفت‌وگو با برنا

ایران همه مسائل خود را در سبد مذاکره نگذاشته است

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۴:۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۲۷۰۴۱۴
ایران همه مسائل خود را در سبد مذاکره نگذاشته است
نائب رئیس کمیسیون اصل نود گفت: جمهوری اسلامی همه مسائل خود را که در سبد مذاکره نگذاشته است. ما سناریو های متعددی برای حل مسائل داریم و مردم هیچ وقت در کشور احساس بن بست نمی کنند.

«نصر الله پژمانفر» نماینده مردم مشهد و کلات و نائب رئیس کمیسیون اصل نود در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با "نقص‌های تیم مذاکره کننده در دولت دوازدهم" گفت: ایراد تیم مذاکره کننده روحانی این بود که آنها راهی جز مذاکره در پیش روی خود نمی‌دیدند و همه مسائل داخلی را به نتیجه مذاکرات گره بسته بودند و همه چیز را متوقف کرد، حتی ارتباطات بین‌المللی کشور را معطل مذاکرات کردند، تا فقط از مسیر برجام بتوانند مسائل را حل کنند، اما امروز رویکرد دولت سیزدهم با دولت قبلی کاملا متفاوت است، اولویت کشور مسائل داخلی است، امروز اولویت اول جمهوری اسلامی مسئله برجام نیست.

وی در ادامه در خصوص "امیدواری‌ها به کسب نتیجه مطلوب در مذاکرات" گفت: جمهوری اسلامی همه مسائل خود را که در سبد مذاکره نگذاشته است. ما سناریوهای متعددی برای حل مسائل داریم و مردم هیچ وقت در کشور احساس بن بست نمی کنند. این مشکل دولت قبل بود که همه موضوعات را متوقف به یک مسیر کرد و باقی راه‌ها را بست و بعد از 8 سال که نتیجه‌ای نگرفت. احساس ناامیدی در آحاد مردم ایجاد شد. مردم بدانند دولت و نظام برای حل مسائل و مشکلات آنها راه های متعدد دارد.

پژمانفر در پایان افزود: امروز با هماهنگی قوا فرصتی در نظام ایجاد شده که اگر نتوانیم از آن در راستای حل مسائل و مشکلات بهره ببریم و در برطرف کردن مشکلات مردم سرعت نبخشیم، یک امتیاز منفی برای ما خواهد بود. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز