بازدید معاون اول رییس‌جمهور و وزیر علوم از مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۸:۰۱
کد خبر: ۱۲۷۱۱۵۴
معاون اول رییس‌جمهوری، وزیر علوم و رییس دانشگاه تهران همزمان با روز دانشجو، از مجتمع خوابگاه‌های دانشگاه تهران بازدید کردند.

به گزارش برنا از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، محمد مخبر دزفولی معاون اول رییس‌ جمهوری، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم و  سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران امشب در ابتدای بازدید از کوی دانشگاه تهران بر مزار شهید گمنام در کوی دانشگاه حاضر شدند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه حضور در کوی دانشگاه، در جریان گزارش تجهیز محل سکونت و طبقات بلوک‌های کوی دانشگاه قرار گرفت.

تجهیز و نصب ۲۰ هزار مترمکعب موکت و پرده در اتاق‌های کوی، بازسازی و تجهیز سالن ورزشی خوابگاه خواهران، بازسازی زمین چمن مصنوعی خوابگاه پسران، نوسازی سیستم‌های روشنایی محوطه کوی و زمین‌های ورزشی، بازسازی و تعمیر اساسی موتورخانه‌ها و سیستم گرمایشی و تامین اقلام ضروری زندگی خوابگاهی نظیر یخچال و اجاق گاز، از جمله اقدامات انجام‌شده در جهت آماده‌سازی و بهسازی کوی دانشگاه تهران بود که با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، انجام شده است.

در بازدید معاون اول رییس‌جمهوری، از کوی دانشگاه تهران مسئولان با حضور در اتاق‌های تعدادی از دانشجویان و تقدیم گل به دانشجویان ساکن کوی، روز دانشجو را گرامی داشتند.

در ادامه معاون اول و هیات همراه از تجهیزات تازه نصب‌شده و عملیات بهسازی محل زندگی و اماکن ورزشی دانشجویان و همچنین تاسیسات کوی دانشگاه نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز