زاخاروا:

شرکت کنندگان در نشست دموکراسی به منافع آمریکا خدمت می‌کنند

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۲:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۱۷۶۸
شرکت کنندگان در نشست دموکراسی به منافع آمریکا خدمت می‌کنند
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با انتقاد از برگزاری نشست به اصطلاح دمکراسی که امروز در آمریکا آغاز بکار می کند، تصریح کرد: شرکت کنندگان در نشست به اصطلاح دموکراسی به منافع آمریکا خدمت می کنند.

به گزارش برنا،  زاخارووا روز پنجشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: آمریکا به شرکت کنندگان در نشست دموکراسی که امروز و فردا به ابتکار این کشور برگزار می شود، حق افتخاری خدمت به منافع واشنگتن می دهد.

وی به سخنان اخیر جیک سالیوان مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد که گفته است نظام مناسبات بین المللی بتدریج متحول می شود و ساختار کنونی این نظام که در راس آن سازمان ملل قرار گرفته و پس از جنگ دوم جهانی شکل گرفته به گذشته سپرده می شود.

زاخارووا افزود: آن مساله را بیش از سه سال است که بیان می کنیم و ایالات متحده آمریکا نظام مناسبات بین المللی را که بر قوانین بین المللی و جایگاه مرکزی سازمان ملل استوار شده است، بخاطر ایجاد محدوده های منافع برای خود و سلطه و برتری بر جهان، ازبین می برد.  

وی ادامه داد: آمریکا به همین منظور گردهمایی به نام نشست دموکراسی برگزار می کند که شرکت کنندگان آن اجازه افتخاری خدمت به منافع آمریکا به دست می آورند.  

 

نظر شما