اظهار نظر نماینده آمریکا در مورد مذاکرات وین

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۷۱۷۷۲
اظهار نظر نماینده آمریکا در مورد مذاکرات وین
راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین اتریش با روسیه و چین و نیز شرکای واشنگتن در شورای همکاری خلیج فارس گفت و گو کرد.

به گزارش برنا، رابرت (راب) مالی نماینده ویژه دولت آمریکا شامگاه چهارشنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود نوشت: امروز صبح یک گفت گوی خوب دیگر  با سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه و "ما ژائوسو" معاون وزیر خارجه چین داشتم.

این مقام وزارت خارجه آمریکا که قرار است برای مذاکرات غیر مستقیم ایران و گروه ۱+۴ عازم وین شود، افزود: همانطور که پیش از دور هفتم مذاکرات توافق کردیم ما به هماهنگی نزدیک سه جانبه برای دستیابی به هدف مشترک خود مبنی بر پایبندی کامل متقابل به برجام بر اساس پیشرفت های  شش دور اول ادامه خواهیم داد.

 نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران همچنین در توییت دیگری نوشت که دیروز یک گفت و گوی سازنده دیگر با شرکای شورای همکاری خلیج فارس داشتم.

راب مالی اضافه کرد: ما همچنان در درخواست خود برای بازگشت سریع به پایبندی متقابل به برجام متحد می مانیم. این بهترین راه برای تقویت روابط اقتصادی منطقه ای و جلوگیری از بحران هسته ای است. ما به مشورت ها و رایزنی های نزدیک ادامه خواهیم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز