پیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی شهادت سفیر ایران در یمن:

شهید ایرلو صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۶۶۲۳
شهید ایرلو صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود
وزیر امور خارجه با تسلیت عروج ملکوتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا (یمن)، نوشت: حاج حسن ایرلو مدافع و صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود.

به گزارش برنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در پیامی نوشت: خبر عروج ملکوتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا، شهید حاج حسن ایرلو موجب تاثر و اندوه فراوان اینجانب و تمامی دوستان و همکاران وی شد.

وزیر امور خارجه افزود: ایرلو به عنوان جانباز شیمیایی سرافراز دفاع مقدس، عمر با برکت خود را در مسیر حفظ و اعتلای نظام اسلامی گذراند و در این راه پرافتخار برای منافع کشور و نظامی اسلامی مجاهدت نمود و به لقاء الله پیوست.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: حاج حسن ایرلو تمامی تلاش خود در عرصه‌های مختلف را صرف خدمت صادقانه در دفاع از اهداف جمهوری اسلامی ایران کرد و در ماموریت اخیر خود، مدافع و صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود.  

وی در این پیام عروج آن مجاهد فی‌سبیل الله و عنصر ارزشمند و پر تلاش عرصه دیپلماسی را به خانواده معزز وی، به خصوص همسر مکرمه و همه بستگان و همه همکاران در وزارت امور خارجه و نمایندگی صنعا، تبریک و تسلیت گفت و برای روح آن عزیز سفر کرده علو درجات و همجواری با صلحا و شهداء و برادران شهیدش مسئلت کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز