رئیس مجلس درگذشت یک جانباز دفاع مقدس را تسلیت گفت

۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۷۷۶۱۷
رئیس مجلس درگذشت یک جانباز دفاع مقدس را تسلیت گفت
رئیس مجلس شورای اسلامی، درگذشت حاج حسین اسماعیل‌بیگی جانباز دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش برنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روز جمعه در پیامی خاطرنشان کرد: درگذشت سردار رشید اسلام، رزمنده و جانباز دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار حاج حسین اسماعیل‌بیگی از فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت موجب تاسف و تالّم فراوان شد.

وی افزود: آن مجاهد فی سبیل الله عمر شریف و پربرکت خود را در راه خدمت مخلصانه و مؤمنانه به انقلاب اسلامی صرف کرد و علاوه بر مجاهدت دلاورانۀ در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان، در دورۀ پس از پایان دفاع مقدس نیز مجاهدت در راه خدا را ادامه داد و در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و سیاسی، باقیات صالحات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت.

در این پیام آمده است: فقدان آن مجاهد مخلص که از نزدیک‌ترین یاران چهرۀ تابناک مجاهدت و انقلابی‌گری، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، بی‌گمان غمی سترگ و جانکاه برای تمامی دلبستگان به انقلاب اسلامی به خصوص مردم عزیز کرمان و همرزمان و خانوادۀ ایشان خواهد بود.

قالیباف تاکید کرد: اینجانب ضمن تسلیت به مردم شریف استان کرمان به‌ویژه شهرستان‌های زرند و کوهبنان، همرزمان و دوستان و خانوادۀ ارجمند و معزز ایشان، از خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات، هم‌نشینی با شهداء و مجاورت با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز