پارلمان عربی تجاوزهای رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۷۷۶۷۵
پارلمان عربی تجاوزهای رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
پارلمان عربی در تازه ترین نشست خود «امان»، پایتخت اردن بار دیگر جنایت ها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی را علیه ملت فلسطین محکوم کرد.

به گزارش برنا، پارلمان عربی در این نشست بار دیگر ضمن مخالفت با ادامه تجاوزها و جنایت های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین، این اعمال را محکوم کرد. 
مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره گزارش داد که این موضع گیری در جریان نشست دیروز (پنجشنبه) این پارلمان به ریاست «عادل بن عبدالرحمن العسومی» در امان ـ پایتخت اردن ـ صورت گرفت.
العسومی، هنجارشکنی های مقام ها و نهادهای رژیم صهیونیستی و بی اعتنایی آنها به موازین، قوانین و مصوبه های بین المللی را محکوم کرد. 
وی تلاش های «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن در حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از مقدسات دینی و در راس آنها «مسجد الاقصی» را ستود.

همچنین در حاشیه نشست پارلمان عرب، «عبدالکریم الدغمی» رئیس مجلس اردن پنجشنبه شب تأکید کرد که سوریه باید به اتحادیه عرب بازگردد.

الدغمی که در حاشیه برگزاری نشست پارلمان عربی در امان سخن می گفت، اظهار کرد که ما به عنوان مجالس کشورهای عربی باید دولت های خود را زیر فشار بگذاریم و از رهبران خویش در نشست آینده سران اتحادیه عرب که در الجزایر برگزار خواهد شد، بخواهیم سوریه به دامن کشورهای عربی بازگردد.

رئیس مجلس اردن گفت: ما امروزه باید بر اساس پیروزی‌های برادران سوری و عراقی خود در برابر گروه‌های گمراه، فعالیت کنیم و برای اتحاد ملت‌های آنان و تمامیت سرزمینی، امنیت و ثبات آن گام برداریم.

 

 

نظر شما