بررسی سوال از وزیر تعاون و تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دستور کار مجلس

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۷:۴۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۹۲۲۶
بررسی سوال از وزیر تعاون و تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دستور کار مجلس
بررسی سوال نماینده ارومیه از «حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش برنا، نشست علنی امروز- سه شنبه- مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» با حضور ۲۲۵ نفر از نمایندگان آغاز شد.

در این جلسه قرار است سوال سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه از «حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد نرخ اشتغال در مناطق توسعه نیافته مورد برسی قرار گیرد.

گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت ،گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دستور کار امروز جلسه علنی خواهد بود.

گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و گزارش کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران از دیگر برنامه های امروز صحن مجلس خواهد بود.

نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح اصلاح قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و گزارش شوردوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان را بررسی می کنند.          

همچنین در این نشست گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان وگزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه بررسی می شود.    

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره(۱) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان  از دیگر برنامه های امروز صحن علنی خواهد بود.

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنفی و بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح استفساریه ماده ۴۸قانون الحاق موادی به قانون تنظیم  بخشی از مقررارت دولت در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز