وزیر کشور

منابع لازم برای اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی در بودجه پیش بینی شده است

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۷۹۵۰۳
منابع لازم برای اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی در بودجه پیش بینی شده است
وزیر کشور از پیش بینی منابع لازم برای اشتغال مرزنشینان و محرومیت‌زدایی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور خبر داد و گفت: در صورت رای نمایندگان به صندوق‌های پیشرفت و عدالت استانی نگاه جدیدی در حکمرانی استان‌ها شکل خواهد گرفت.

به گزارش برنا، «احمد وحیدی» در حاشیه نشست امروز کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز با کمیسیون‌های مجلس درباره لایحه بودجه ۱۴۰۱ و موارد مربوط به وزارت کشور بحث و بررسی شد.

وی با اشاره به پیش بینی صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها و اهمیت آن در لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: اگر این موضوع در لایحه بودجه به تصویب برسد، سبب شکل گیری نگاه جدیدی در حکمرانی در سطح استان‌ها خواهد شد.

وزیر کشور افزود: برخی از نیازهای فوری شهرداری‌ها در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها،  موتورسیکلت‌ها و پسماندها  هم در لایحه بودجه پیش‌بینی شده و ضرورت‌هایی که در این حوزه وجود دارد هم در نشست امروز بررسی شد

وحیدی در ادامه یادآورشد: محرومیت‌زدایی و نحوه توزیع منابع برای اشتغال و لزوم تامین سهم استانی  هم در لایحه بودجه۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است.

وی اشتغال مرزنشینان را از دیگر موضوعات مطرح در نشست‌های امروز عنوان کرد و گفت: با توجه به نیازهای مردم مرز نشین، این موضوع هم در لایحه بودجه دیده شده و در نشست امروز هم مورد بررسی قرار گرفت. همچنین حوزه موضوع انسداد مرز هم در نشست با نمایندگان مجلس مورد ارزیابی قرار گرفت.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: موضوعات دیگر از جمله تامین منابع لازم برای انسداد مرزها، تقسیمات کشوری، توجه به تامین منابع برای مناطق تازه ارتقا یافته و موارد مرتبط با آن هم در نشست‌های امروز بررسی شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز