عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با برنا

برای تبیین فرهنگ شهید سلیمانی در میان جوانان، راه سختی در پیش نداریم/ دشمن بیش از قبل از نام حاج قاسم می‌ترسد/ شهید سلیمانی مردمی بود و تا آخر مردمی زیست

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۰۵:۲۷:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۰۴۳۷
برای تبیین فرهنگ شهید سلیمانی در میان جوانان، راه سختی در پیش نداریم/ دشمن بیش از قبل از نام حاج قاسم می‌ترسد/ شهید سلیمانی مردمی بود و تا آخر مردمی زیست
فدا حسین مالکی گفت: دشمن بیش از قبل از نام حاج قاسم می‌ترسد. دولت آمریکا دزدانه و بزدلانه او را ترور کرد و چیزی جز روسیاهی عایدش نشد.

«فدا حسین مالکی» نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در توصیف ویژگی‌های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی، ارتباط تنگاتنگ او با نسل جوان بود، اگر بخواهیم فرهنگ شهید سلیمانی را در میان جوانان تبیین کنیم راه سختی را در پیش نداریم، زیرا جوانان و نوجوانان در دوران حیات حاج قاسم با توجه به درک بالایی که دارند به خوبی با ایشان ارتباط گرفتند و در زمان مراسم تشییع او، بار سنگین شعاع حرکت و بازتاب مثبت تشییع پیکر حاج قاسم بر دوش جوانان بود.

وی در ادامه بیان کرد: در هر زمانی که حاج قاسم از جبهه نبرد با تکفیری‌ها می‌آمدند ، چند صباح و چند ساعتی از وقت خود را به جوانان در اقصی نقاط کشور اختصاص می‌دادند. حاج قاسم خصائص و ویژگی‌های منحصر به فردی داشت؛ شخصیتی آرام و متین که همیشه احترام طرف مقابل خودشان را نگه می‌داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: شهید سلیمانی مردمی بود و تا آخرین لحظه عمرش مردمی زیست. قلبا عاشق شهادت بود و خداوند متعال هم شهادت را نصیب او کرد.ویژگی‌های کم‌نظیرش موجب شده بود که دوست و دشمن برای او احترام خاصی قائل باشند.

فدا حسین مالکی گفت: باید به سخنرانی‌ها و‌ موضع گیری‌های حاج قاسم در کلیپ‌هایی که از ایشان منتشر می‌شود ، گوش سپرد و آنها را الگوی زندگی خود قرار داد. حاج قاسم در زمینه‌های مختلف صاحب نظر بود. او شخصیتی متخصص و آگاه به مسائل اجتماعی، نظامی و مبارزاتی بود.

وی در پایان افزود: ما فرماندهان خوبی در حوزه‌های مختلف داریم اما ایشان یک شخصیت ویژه داشت و خیلی زود از میان ما رفت و این یک عنایت الهی است که باید به آن تمکین کنیم. دشمن بیش از قبل از نام حاج قاسم می‌ترسد. دولت آمریکا دزدانه و بزدلانه او را ترور کرد و چیزی جز روسیاهی عایدش نشد. 

انتهای پیام/

نظر شما