شب شعر در بغداد به یاد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۲۰:۵۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۸۱۰۸۵
شب شعر در بغداد به یاد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس
به مناسبت دومین سالگرد شهادت فرماندهان مبارزه با تروریسم جهانی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و همراهانشان شب شعری در بغداد برگزار شد.

به گزارش برنا، به نقل از اطلاعیه دریافتی از سفارت ایران در بغداد، این مراسم عصر امروز (شنبه) در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی در پایتخت عراق برگزار شد.

در این مراسم که ایرج مسجدی سفیر ایران نیز حضور داشت، جمعی از شعرای مطرح جبهه مقاومت، اشعار و سروده های خود را درباره سرداران شهید خواندند.

امروز همچنین گردهمایی بزرگی در عراق به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حاج ابومهدی المهندس معاون سابق سازمان الحشد الشعبی عراق برگزار شد.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی و همراهانشان به شهادت رسیدند. این حمله با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری وقت آمریکا صورت گرفت.

در پی این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ ۹۸ چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک‌باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز