کارشناس مسائل عراق در گفت‌وگو با برنا

هدف حاج قاسم یعنی اخراج آمریکا از منطقه در حال تحقق است/ شهادت قاسم سلیمانی‌ها خللی در مسیر انقلاب ایجاد نمی‌کند

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۰:۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۱۱۲۷
هدف حاج قاسم یعنی اخراج آمریکا از منطقه در حال تحقق است/ شهادت قاسم سلیمانی‌ها خللی در مسیر انقلاب ایجاد نمی‌کند
کارشناس مسائل عراق گفت: سردار سلیمانی نه فقط در عراق و سوریه بلکه برای نقاط متفاوتی مانند بوسنی، افغانستان، پاکستان، لبنان و فلسطین الهام‌بخش بودند.

محمدصادق کوشکی، کارشناس مسائل عراق، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: ویژگی انقلاب اسلامی این است که اندیشه انقلاب اسلامی و جریانش اهمیت دارد و بخاطر همین رفتن افراد هر چند که ممکن است سخت باشد اما مسیر انقلاب را متوقف نمی‌کند. ما می‌بینیم امام رحلت کردند ولی مسیر انقلاب متوقف نشد. تعبیر خودشان این بود که با رفتن یک خدمتگزار خللی به اراده آهنین ملت ایران وارد نمی‌شود. انقلاب و نظام با قدرت راه خود را ادامه می‌دهند، در مورد سردار سلیمانی هم همین است و با رفتنش نمی‌گذاریم مسیر انقلاب و نظام خدشه‌دار شود

وی ادامه داد: اکنون در عراق هم مسیر ایشان ادامه دارد و جانشین سردار سلیمانی با قدرت در عراق و سوریه و کل منطقه مسیر سردار را ادامه می‌دهد. هیچ وقت شهادت‌ها موجب نشده مسیر انقلاب اسلامی بسته و یا کند شود. شاهد هستیم هدف سردار، که در واقع اخراج آمریکایی‌ها از منطقه بود، با قدرت ادامه پیدا کرد و آمریکایی‌ها در شرف اخراج از عراق هستند. 

این کارشناس مسائل عراق در خصوص تاثیرات حضور حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار سلیمانی نه فقط در عراق یا سوریه بلکه برای نقاط متفاوتی مانند بوسنی، افغانستان، پاکستان، لبنان و فلسطین، الهام بخش و رابط انقلاب اسلامی با این مردمان بودند و به همین دلیل سردار سلیمانی به نوعی یکی از واسطه‌ها و رابطین آشنایی این مناطق با اندیشه اسلامی بودند این نکته مهمی است که با شهادت این افراد راه بسته نمی‌شود و مسیر با قدرت ادامه دارد و اکنون نتایج آنها را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز