ذوالنور با انتقاد به عملکرد هیئت رئیسه مجلس

هر دقیقه وقت مجلس ۱۰۰میلیون هزینه دارد

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۲:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۲۷۸۱
هر دقیقه وقت مجلس ۱۰۰میلیون هزینه دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه : هر یک دقیقه وقت مجلس بیش از صد میلیون تومان هزینه معمولی دارد از عملکرد هیات رئیسه مجلس در مدیریت جلسه علنی انتقاد کرد.

به گزارش برنا، مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام عزاداری فاطمیه(س) با بیان اینکه دهه بصیرت امسال که حسن شروع آن، حماسه ۹ دی مردم قهرمان ما بود و حسن ختام آن قیام ۱۹ دی سال ۵۶ مردم شریف قم بود، در بستر بصیرت فاطمی شکل گرفت، گفت: مردم شریف، با بصیرت فاطمی و جهاد و فرهنگ علوی، ۹ دی ۱۳۸۸ در زمانی که همه استکبار جهانی، تمامی بضاعت خود را در حمایت و پشتیبانی از فتنه بسیج کرده بود، با قیام سراسری خود در کشور آخرین میخ را بر تابوت فتنه و فتنه گران زده و خون جدیدی از قیام ۱۹ دی در رگ ۹ دی تزریق کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مردم عزیز در آستانه ۱۹ دی قرار دارند، گفت: روزی که قیام مردم هوشیار قم در حمایت از امام(ره) بود و حرکت انقلاب را تسریع کرد و خون تازه برای تقویت آن تزریق کرد. مردم شریف تبریز، ارومیه، دزفول، جهرم، ری و بجنورد در چله های زنجیره ای در بزرگداشت شهدای این شهرها، حرکت و شور خاصی بخشیدند تا در سال ۱۳۵۷ منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: رضوان و برکات الهی نثار روح امام(ره) عزیز و شهدای انقلاب و شهدای ۱۹ دی و شهدای مدافع حرم و همه شهدای این ملت که توانستند این حرکت الهی را استمرار بخشیده و امروز به دست ما بسپارند که رسالت ما را سنگین کرده است.

ذوالنوری خطاب به نمایندگان و هیأت رئیسه مجلس بیان داشت: هر یک دقیقه وقت مجلس بیش از صد میلیون تومان هزینه معمولی دارد که اگر ابنیه و امکانات و سود سرمایه را حساب کنیم، خیلی بیش از این خواهد بود و تریبون ما برای مردم خرج دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: نماینده ای می خواهد درباره طرح رتبه بندی فرهنگیان صحبت کند و فرصتی برای مخالفت و موافقت دارد که از سلام و دورود بر انبیا(ص) و ائمه(ع) شروع کرده و مسائل حوزه انتخابیه را می گوید و در آخر هم موضوع مخالفت و موافقت مشخص نمی شود. این مسأله را باید هیأت رئیسه مدیریت کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان در ادامه با اشاره به بیش از ۷۰۰ طرح و لایحه در نوبت قرار دارد گفت: ما مسئول هستیم. یک نماینده مثل بنده می آید و ۵ دقیقه صحبت می کند و از سراسر مجلس راه می افتیم و وی را در آغوش می گیریم. مگر چه اتفاقی افتاده است؟ امروز اگر جلوی کودک دبستانی میکروفن بگیرید بهتر از ما فی البداهه صحبت می کند. هیأت رئیسه باید جلوی این امور را گرفته و به مسائل بسیار مهم برسیم تا مدیون خدا و مردم نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز