جنجال در دولت کانادا شدت گرفت

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۹:۳۸
کد خبر: ۱۲۸۹۲۵۷
جنجال در دولت کانادا شدت گرفت
جان باختن یک خانواده پناهجو در مرز آمریکا با کانادا به اندازه ای موجب تحریک افکار عمومی علیه جاستین ترودو نخست وزیر این کشور شد که قول داد به هر اقدامی که بتواند برای متوقف کردن نقل انتقال غیرقانونی افراد میان ۲ کشور دست خواهد زد.

به گزارش برنا، از خبرگزاری رویترز؛ اجساد یخ زده این خانواده شامل یک مرد و زن، یک نوجوان و یک کودک که گفته می شود هندی هستند، در نقطه دورافتاده ای از استان مایتوبا کانادا نزدیک مرز ایالت مینه سوتای آمریکا پیدا شده است.

این خانواده بخشی از یک گروه بزرگ تر بودند که قصد داشتند پیاده با گذر از زمین های دورافتاده پوشیده از برق و یخ، وارد خاک ایالات متحده شوند.

ترودو با اسفناک خواندن این حادثه  گفت: دیدن قربانی شدن یک خانواده به دست قاچاقچیانی که از تمایل آنها برای زندگی تازه سودجویی می کنند، بسیار غم بار است و کانادا از نزدیک با ایالات متحده برای متوقف کردن قاچاق افراد و کمک به افرادی که خود را در معرض چنین خطر غیرقابل قبولی می اندازند، همکاری می کند.

مقام های محلی این حادثه را نامعمول دانستند، زیرا در گذشته افراد کمی برای ورود غیرقانونی از کانادا به آمریکا تلاش کرده اند.

یک شهروند آمریکا به نقل و انتقال غیرمجاز این افراد متهم شده است.  ​

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز