تجدید میثاق جامعه قرآنی ارتش با آرمان‌های امام راحل

۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۵:۳۱
کد خبر: ۱۲۹۱۱۹۲
تجدید میثاق جامعه قرآنی ارتش با آرمان‌های امام راحل
جامعه قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‍‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.

به گزارش برنا، از روابط عمومی ارتش، در آستانه فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آغاز دهه مبارکه فجر، جامعه قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همگام با جامعه قرآنی کشور با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‍ های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قران عترت ونماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) بی شک، نمادی کامل از قرآن در مرحله عمل و رفتار بودند که با نفس قدسی خود توانستند روح عشق و عمل به آیات قرآن کریم را در بین مردم ایران و همه آزادی خواهان جهان بدمند و در این رهگذر ارتش ولایی جمهوری اسلامی ایران پا به پای مردم شهیدپرور ایران توانست با سابقه درخشان چهل و یکساله در عرصه مسابقات و محافل قرآنی، جزو پیشگامان این عرصه باشد و قرآن را نصب العین خود قرار دهد و به صورت فراگیر نسبت به تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در بین کارکنان و خانواده های ارتش اقدام کند.

وی افزود: به لطف خداوند امروز با افتخار ادعا می کنیم که ارتش جمهور اسلامی ایران تنها ارتش قرآن بنیان و قرآن محور در جهان است.

در این مراسم، مسئولان و کارکنان قرآنی ارتش از نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و ستاد آجا حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز