فرمانده کل ارتش:

انقلاب اسلامی نظام دوقطبی کمونیسم- لیبرالیسم حاکم برجهان را به چالش کشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۹۶۳۱۰
انقلاب اسلامی نظام دوقطبی کمونیسم- لیبرالیسم حاکم برجهان را به چالش کشید
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی نظام دوقطبی کمونیسم- لیبرالیسم حاکم برجهان را به چالش کشید و نوید آزادی و استقلال ملت بزرگ ایران و ملل مسلمان و مستضعف جهان را طنین انداز کرد.

به گزارش برنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: انقلاب اسلامی ایران به رهبری بزرگ مردی از تاریخ تشیع، حضرت امام خمینی(ره) و با همراهی و حمایت آگاهانه مردم پرشور و انقلابی ایران، هیمنه‌ پوشالی استبداد طاغوتی پهلوی را با تکیه بر تعالیم اسلام ناب محمدی درهم شکست و در جهان الحاد و دین ستیز قرن بیستم، نظام دوقطبی کمونیسم- لیبرالیسم حاکم برجهان را به چالش کشید و نوید آزادی و استقلال ملت بزرگ ایران و ملل مسلمان و مستضعف جهان را در جهان طنین انداز کرد.

وی ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی در چهل و سه سال گذشته به رغم تحریم‌ها، تهدیدها، فشارها و شبیخون گسترده فرهنگی به پیشرفت‌های چشم‌گیر و دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است. استقلال و اقتدار، پیشرفت پرشتاب در عرصه‌های مختلف علوم و فناوری‌ها و دستیابی به جایگاه قدرت منطقه‌ای از جمله دستاوردهای افتخارآفرین انقلاب اسلامی ایران بوده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان زخم خورده که تحمل انوار الهام بخش انقلاب اسلامی را نداشتند با این انقلاب الهی و مردمی به مقابله پرداختند و توطئه‌های گوناگونی را طراحی و اجرا کردند، اما در پرتو عنایات الهی، رهبری حکیمانه امامین انقلاب و بصیرت و مقاومت مردم غیور ایران، پی در پی با شکست و ناکامی مواجه شدند.

وی افزود: امروز نیز با شکست راهبرد فشار حداکثری، دشمن با اتکا به امپراتوری شیطانی رسانه‌ای در مقابله با انقلاب اسلامی به راهبرد تحریف در جنگ روایت‌ها روی آورده است.

امیر موسوی با بیان اینکه بدون تردید استحکام، بالندگی و پیشرفت انقلاب اسلامی در پرتو رهبری حکیمانه امامین انقلاب و استقامت و پایداری ملت سربلند ایران اسلامی حاصل شده است، اضافه کرد: این پیروزی‌های بزرگ، مرهون ایثار شهدا و ایثارگران والامقامی است که در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا بذل جان ایستادند.

فرمانده کل ارتش در ادامه پیام یادآور شد: سجده شکر بر آستان الهی می‌ساییم که ما را از ظلم طاغوت نجات داد و از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار کرد.  به ارواح شهیدان و روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی درود می‌فرستیم و در مقابل تمامی ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا ادای احترام می‌کنیم.

امیر موسوی اذعان کرد: امروز ایران عزیز در آغاز چهل و چهارمین بهار انقلاب در پرتو رهبری حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، به برکت مقاومت مردم شریف و مجاهدت فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های امام امت و تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و با تکیه بر ایمان، اراده و توان کارکنان غیور و صبر و همراهی مومنانه خانواده‌های نجیب رزمندگان ارتش که همواره در توفیقات مدافعان دین و وطن  جایگاه والایی داشته‌اند، در محضر خداوند بزرگ با ملت شریف و بصیر ایران عهد می‌بندد تا آخرین لحظه به شعار «ارتش فدای ملت» پایبند و وفادار بوده و در پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی و منافع ملی جانفشانی کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز