گروه مقاومت عراقی متجاوزان یمن را تهدید به حمله کرد

۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۱:۰۶:۱۴
کد خبر: ۱۲۹۷۰۵۴
گروه مقاومت عراقی متجاوزان یمن را تهدید به حمله کرد
«الویة الوعد الحق ابناء جزیرة العرب» (تیپ وعده راستین فرزندان شبه جزیره عربستان) که یک گروه مقاومت عراقی، است، پنجشنبه شب بار دیگر کشورهای عربی متجاوز به یمن را تهدید کرد که آنها از تیررس موشک‌ها و پهپادهای این گروه در امان نخواهند بود.

به گزارش برنا، از المیادین، این گروه مقاومت خطاب به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اعلام کرد: تأسیسات، برج‌ها، بنادر و نیروگاه‌های برق شما اهداف مشروع و قانونی برای حمله ما هستند.

این گروه افزود: ادب کردن شما، تنها به پهپاد و موشک‌های دوربرد محدود نخواهد شد.

در بیانیه این گروه مقاومت خطاب به کشورهای عربی به ویژه امارات متحده عربی آمده است: پیش از آن که با حملات خود شما را به پیش از سال ۱۹۷۱ (زمان تأسیس امارات) برگردانیم، فرصت را غنیمت بشمارید و از حمله و تجاوز به یمن و مشارکت در آن خودداری کنید.

تهدید این گروه مقاومت عراقی چند روز پس از آن روی می دهد که این گروه ۱۳ بهمن ماه جاری اعلام کرد که امارات را باچهار فروند پهپاد، تأسیسات حیاتی در ابوظبی را هدف قرار داد.

این گروه در آن زمان نیز تهدید کرده بود که این نیروها به حملات سخت خود علیه امارات ادامه خواهند داد تا این کشور از دخالت در امور دیگر کشورهای منطقه و بویژه  امور یمن و عراق دست بردارد و مزدوران نظامی، امنیتی و سیاسی خود را خارج کند.

نیروهای الوعد الحق چندماه پیش نیز اعلام کرده بودند که با ارسال پهپاد به خاک عربستان سعودی، «کاخ یمامه» و اهداف دیگری در ریاض را هدف قرار داده‌اند و در آینده حملات بیشتری را انجام خواهند داد.

در روزها و هفته‌های گذشته، حمله پهپادی و موشکی به امارات به خاطر مشارکت این کشور در حملات همه جانبه به یمن و همکاری با عربستان شدت یافته است.

سه شنبه شب نیز منابع خبری از وقوع دو انفجار مهیب در ابوظبی خبر دادند، هرچند که مقامات اماراتی به علت این واقعه هیچ اشاره‌ای نکردند، اما کارشناسان این انفجارها را ناشی از حمله پهپادی به این کشور دانسته بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز