رد رشوه پنج میلیارد ریالی توسط قاضی پاک دست سیرجانی

۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۱:۵۲
کد خبر: ۱۲۹۹۲۵۲
رد رشوه پنج میلیارد ریالی توسط قاضی پاک دست سیرجانی
رئیس کل دادگستری استان کرمان از رد رشوه پنج میلیارد ریالی (۴۲ سکه تمام بهار آزادی) توسط قاضی پاک دست سیرجانی خبر داد و گفت: در این رابطه فرد رشوه دهنده نیز دستگیر شده و جهت بررسی زوایای موضوع، تحت قرار بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش برنا، یدالله موحد در تشریح این خبر افزود: با ارجاع پرونده‌ای با عناوین اتهامی انتقال مال غیر( ۲۵ درصد از عایدات معدن سنگ آهن)، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع و تبانی برای بردن مال غیر به دادسرای سیرجان و عدم نتیجه‌بخشی تلاش‌های برخی افراد به منظور جلوگیری از تکمیل مراحل رسیدگی به این پرونده، مراتب در شعبه ۱۰۱ مورد رسیدگی قانونی قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: در حین رسیدگی به این پرونده، فردی با مراجعه به شعبه و اعلام حضور خود از طرف متهمان پرونده، قصد داشت با اعمال نفوذ و دادن رشوه پنج میلیارد ریالی به دادرس مربوطه، مسیر پرونده را منحرف سازد.

 

رئیس کل دادگستری کرمان ادامه داد: در این رابطه، قاضی مربوطه ضمن اعلام مراتب به حفاظت و اطلاعات دادگستری و سپس با استقرار تیم عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان فرد رشوه دهنده دستگیر شد و در حال حاضر جهت بررسی زوایای موضوع، تحت قرار بازداشت به سر می‌برد.

موحد، وجود قضات پاک دست را از سرمایه‌های عظیم دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: قضات و کارکنان خدوم، انقلابی و جهادی مایه افتخار دستگاه قضایی است.

وی اظهار داشت: قضات و کارکنان دستگاه قضایی در کمال سلامت و ایثارگرانه خدمات قضایی را به مردم شریف استان ارائه می‌کنند و انتظار می‌رود که مردم نیز این خدمتگزاران خود را بشناسند و دستگاه قضایی استان هم باید قدردان این تلاشگران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز