بیانیه قدردانی مجلس از دولت برای حفظ صلابت و اقتدار در مذاکرات هسته‌ای

۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۰۰۲۷۴
بیانیه قدردانی مجلس از دولت برای حفظ صلابت و اقتدار در مذاکرات هسته‌ای
بیش از 200 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای ضمن تشکر از دولت در حفظ صلابت و اقتدار در مذاکرات هسته‌ای تاکید داشتند که دولت هیچگاه از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران و منافع ملی کوتاه نیاید و با اقتدار همچون گذشته به مذاکرات ادامه دهد.

به گزارش برنا، بیش از 200 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای ضمن تشکر از دولت در حفظ صلابت و اقتدار در مذاکرات هسته‌ای تاکید داشتند که دولت هیچگاه از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران و منافع ملی کوتاه نیاید و با اقتدار همچون گذشته به مذاکرات ادامه دهد.

در این بیانیه آمده است که باید تمام تحریم های ظالمانه‌ای که علیه ملت ایران وضع شده است رفع و آمریکا باید متعهد شود که دوباره بدعهدی نکرده و زیر قول های خود نخواهد زد.

همچنین نمایندگان تاکید داشتند که از دولت و تیم مذاکره کننده ایران حمایت خواهند کرد تا موفقیتی در مذاکرات هسته ای که همراه با رفع تمامی تحریم ها است حاصل شود.

در این بیانیه آمده است که تیم مذاکره کننده نباید به قول های عملیاتی نشده آمریکایی ها خوشبین باشند و باید بعد از راستی آزمایی لغو تمامی تحریم ها ایران تعهدات خود را به مرحله اجرا در بیاورد.

انتهای پیام/

 

نظر شما