اعتراف عجیب مقام بحرینی/ موساد در بحرین است!

۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۱:۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۳۰۱۰۵۰
اعتراف عجیب مقام بحرینی/ موساد در بحرین است!
معاون وزیر خارجه بحرین گفت که «موساد در بحرین به عنوان بخشی از همکاری امنیتی و اطلاعاتی دو طرف وجود دارد و این ادامه خواهد داشت».

به گزارش برنا، رسانه های اسرائیلی به نقل از عبدالله بن احمد آل خلیفه معاون وزیر امور خارجه بحرین اعلام کردند که موساد در بحرین به عنوان بخشی از همکاری امنیتی و اطلاعاتی بحرین با اسرائیل، حضور دارد.

آل خلیفه این اظهارات را چند روز پس از سفر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین و دیدار وی با پادشاه و ولیعهد و همچنین چند هفته پس از سفر گانتس به بحرین و امضای توافقنامه همکاری امنیتی بین دو طرف بیان کرد.

تارنمای اسرائیلی «والا» اظهارات این مقام بحرینی را «استثنایی، علنی و مستقیم» توصیف کرد و گفت: «صراحت تا این اندازه بسیار غیرعادی است».

آل خلیفه گفت: «همکاری اطلاعاتی بین اسرائیل و بحرین وجود دارد. موساد در بحرین است و آنها در منطقه حضور دارند و اگر این همکاری امنیتی بین بحرین و اسرائیل امنیت و ثبات بیشتری را تامین کند، باید اتفاق بیفتد».

وی افزود: همکاری امنیتی و اطلاعاتی با اسرائیل بخشی از مشارکت ما است و این امر ادامه خواهد داشت.

در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ نمایندگان کشورهای عربی بحرین و امارات متحده عربی طی مراسمی در کاخ سفید٬‌ توافق‌نامه عادی‌سازی روابط با اسرائیل را امضا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز