گودرزوند چگینی در تذکر شفاهی

طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در صحن علنی بررسی شود

۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۱۵۸۵
نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک، گفت: درخواست دارم این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار بگیرد تا مردم نیز در جریان آن باشند که چه چیزی تصویب می شود، قرار نیست مسکوت سازی صورت بگیرد.

به گزارش برنا، مهرداد گودرزوندچگینی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشبه، 4 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی یکی از مشکلاتی بوده که موجب شده در اثر آن توهین های زیادی به مجلس صورت بگیرد علیرغم اینکه کمیسیون ویژه طرح مذکور، جلسات متعددی را با صاحب نظران برگزار کرده اما به دلیل اینکه این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار  نگرفته توهین های زیادی به مجلس صورت می گیرد.

وی ادامه داد: از هیات رئیسه درخواست دارم که این طرح در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد تا شاید از این توهین ها به همکاران جلوگیری شود. در جلسه روز گذشته کمیسیون ویژه طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی تعدادی از همکاران حضور نداشتند و علیرغم اینکه 19 رأی به کلیات این طرح داده شد اما توهین های زیادی به مجلس صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: درخواست دارم این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار بگیرد تا مردم نیز در جریان آن باشند که چه چیزی تصویب می شود، قرار نیست مسکوت سازی صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز