بهادری‌جهرمی: ۱۵۲۰ مشاغل برای دریافت مجوز الکترونیکی شناسایی شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۳۱۱۱۶۳
بهادری‌جهرمی: ۱۵۲۰ مشاغل برای دریافت مجوز الکترونیکی شناسایی شد
سخنگوی دولت گفت: ۱۵۲۰ نوع مشاغل برای دریافت مجوز الکترونیکی، بدون محدودیت متعارف و با سرعت بیشتر شناسایی شده که ۵۰۰ نوع از این تعداد مربوط به مشاغل خانگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی بهادری‌ جهرمی جمعه شب در گفت وگوی تلفنی تلویزیونی اظهار کرد: ۱۵۲۰ مشاغل برای دریافت مجوز شناسایی شده تا به صورت الکترونیکی، بدون محدودیت‌های متعارف و با سرعت بیشتر این مجوزها صادر شود.

وی افزود: کارهای ۱۴۰۰ نوع مجوز نهایی شده و در حال اتصال به درگاه است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه از ۱۵۲۰ مجوز شناسایی شده، ۵۰۰ مجوز مربوط به حوزه مشاغل خانگی است، گفت: مجوز ۴۰۰ نوع از این مشاغل صرفا با درخواست صادر می‌شود و این مجوزها به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ نوع مجوز مشاغل خانگی هم پس از دریافت استعلام ظرف سه روز صادر خواهد شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه اتصال دستگاه‌های دولتی به سامانه در حال نهایی شدن است، گفت: همه دستگاه‌ها در دولت و قوه مجریه در حال طی کردن مراحل نهایی فرایند های اجرایی اتصال هستند.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: در برخی نهادهای بیرون قوه مجریه مانند سازمان نظام پزشکی و کانون وکلا هماهنگی های ضعیف‌تری مشاهده می شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که آنانی که موفق به دریافت خدمات از سامانه نشدندچگونه باید شکایت خود را منعکس یا مشکل را حل کنند، اظهار داشت: با همت خوبی که انجام شده و طبق گزارش ها هماهنگی و همکاری خوبی میان چند وزارتخانه ایجاد شده و در بقیه مسیرها هم این روند طی می‌شود و امیدواریم از حیث قانونی مشکلی وجود نداشته باشد تا فردی نیاز به ثبت شکایت داشته باشد، اما اگر کسی بخواهد شکایتی داشته باشد از همان درگاه یا مرجع نظارتی می‌تواند ثبت شکایت کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز