در فرودگاه امام خمینی(ره) چه خبر است؟

۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۵:۵۴
کد خبر: ۱۳۱۱۵۱۰
در فرودگاه امام خمینی(ره) چه خبر است؟
براساس گزارشات مردمی که مخاطبان خبرگزاری برنا در اختیار این رسانه قرار داده اند، در فرودگاه امام خمینی(ره) شاهد نا به سامانی و بی نظمی هایی هستیم که به شدت مردم را گله مند کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، در حالی که اوج سفرهای نوروزی مردم از ١٥ اسفند شروع شده است، طبق گزارشات مردمی که مخاطبان خبرگزاری برنا در اختیار این رسانه قرار داده اند، در فرودگاه امام خمینی(ره) شاهد نا به سامانی و بی نظمی هستیم که صدای مردم را در آورده است.

 گزارشات مردمی ما حمایت از آن دارد  که در بخش سی  آی پی فرودگاه که میبایست ویژه ترین خدمات به مشتریان و مردم ارائه شود،شاهد هرج و مرج و بی نظمی بی سابقه ای هستیم به صورتی که مسوولان این بخش پاسخگوی سوالات مردم نبوده  و خدمات رسانی به بدترین وضع ممکن صورت می گیرد.

گفته می شود یکی از دلایل این وضع نا به هنجار تغییر مدیریت این بخش در ابتدای اسفند ماه سال جاری است. سوال این است که چه کسی و بر اساس چه معیار و ملاکی در آستانه سفرهای نوروزی مدیریت یکی از مهمترین بخش های حمل و نقل هوایی را تغییر داده است؟

انتظار می‌رود وزارت راه و شهرسازی با ورود سریع به این نقصان که آبروی کشور را در معرض آسیب قرار می دهد،به سوالات مطرح شده پاسخ دهد و در صورت تخلف احتمالی دستگاه های نظارتی با محورهای قانونی از جمله مناقصات و اعمال نفوذها ورود کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز