جزییات حمله به پالایشگاه آرامکو در جده / یمن دوباره به عربستان هشدار داد

۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۰:۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۳۱۱۷۶۵
جزییات حمله به پالایشگاه آرامکو در جده / یمن دوباره به عربستان هشدار داد
سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام جزییات حمله به تاسیسات حیاتی عربستان، نسبت به ادامه محاصره و تجاوز به یمن هشدار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از شبکه المسیره یمن، سرتیپ یحیی سریع روز یکشنبه اعلام کرد که در واکنش به محاصره و تجاوز به یمن و در راستای عملیات نظامی گسترده "درهم شکستن محاصره"، نیروهای مسلح یمن مرحله سوم این عملیات را انجام داد.

وی بیان کرد: در این عملیات شرکت آرامکو در جده و اهداف حیاتی در جیزان با تعدادی موشک بالستیک و کروز از نوع قدس ۲ هدف قرار گرفت.

سریع گفت: این عملیات با موفقیت انجام شد و به اهداف خود دست یافت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اضافه کرد: نیروهای مسلح بار دیگر به دشمن سعودی هشدار می دهد که ضربات سنگین خود را براساس بانک اهداف ویژه عملیات درهم شکستن محاصره آغاز کرده است.

سریع افزود: نیروهای مسلح یمن در گسترش دایره اهداف خود در مرحله آینده هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.

عربستان به همراه امارات و بحرین و با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ ائتلافی را برای حمله به یمن تشکیل داد و تلاش کرد که «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به قدرت بازگرداند، اما در هفت ساله گذشته و با وجود حملات همه جانبه و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن به هیچ ‌یک از اهداف تجاوزکارانه خود دست نیافته است.

این ائتلاف به مرور و به دلیل شکست‌های گسترده از نیروهای مردمی یمن، به سوی فروپاشی سوق پیدا کرده و اکنون تنها عربستان و امارات با همراهی آمریکا علیه مردم یمن می‌جنگند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز