رئیس سازمان بازرسی کل کشور

تکالیف دستگاه‌ها در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان احصاء شد

۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۲:۱۳
کد خبر: ۱۳۱۳۲۹۳
تکالیف دستگاه‌ها در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان احصاء شد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل کارگروهی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در سازمان بازرسی کل کشور خبر داد و گفت: تکالیف دستگاه‌ها در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان احصاء شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ذبیح‌الله خداییان در نشست با اعضای شورای راهبردی تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در سازمان بازرسی، بر استفاده از همه ظرفیت‌های این سازمان در جهت حمایت از تولید دانش‌بنیان تاکید کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نخستین روز از سال ۱۴۰۱ مبنی بر اینکه «تنها راه رسیدن به رشد اقتصادی، حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان است»، از تشکیل کارگروهی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در سازمان بازرسی کل کشور با هماهنگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان کشور خبر داد.

خداییان با بیان اینکه نقشه راه سازمان بازرسی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» به زودی و در قالب بخشنامه‌ای به معاونان و بازرسان ابلاغ می‌شود، به احصای تکالیف دستگاه‌ها در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از سوی سازمان بازرسی کل کشور اشاره کرد.

وی معاون سیاسی - قضایی و دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی را به تهیه مصادیقی از مشکلات و موانع بر سر راه شرکت‌های دانش‌بنیان مکلف و تاکید کرد که این سازمان اقدامات نظارتی را تا حل کامل مشکلات این شرکت‌ها دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز